red bull

PoliniRunner

Well-Known Member
ik ben mn runner aan het spuiten (donkerblauw/geel) en een replica aan het maken van mccoy zn red bull-yamaha motor. Iemand enig id waar ik de stickers kan vinden? Mn dealer heeft alleen rossi stickerset, andere dealers in deze omgeving hebben nix, jps en sp hebben ze ook niet...waar haal ik die stickers?? Red bull heb ik al gemaild en die zeggen dat ze ze niet aan mij willen geven vw reclame oid
 
Advertisement - register to remove this

nog never gehoord of gezien dat een dealer ze heeft... je moet zelf met mallen aan de gANg ofzo dan en paintbrushen :) of stickers laten maken!
 
welke dealers verkopen ze? Geef mij een addresje en ik ben blij. En hoeveel kost het ongeveer om alle stickers van mccoy zn scoot na te laten maken?
 
Rozendaal Sport on Wheels! Daar heb je grote kans dat ze iets voor je kunnen regelen. Die lui kopen zelf nieuwe yamaha's en aprillia's in, halen alle stickers eraf en bouwen ze volledig om tot redbull of gauloises. Die kunnen in ieder geval voor eigenlijk gebruik die stickers regelen. Moet je ze maar eens ff bellen. Maar let op, die zaak is niet goedkoop. Zit in Harderwijk...
tel :0341 430636

mzzl
 
Back
Top