Sommige zinnen in dit verhaal zorgen bij mij voor kortsluiting. Als je voor je werkzaamheden geen rammel had en erna wel dan moet je al je werkzaamheden even goed nalopen!Goedendag scooterbroeders.
lK heb laatst me rolletjes vervangen,
Alles goed carter er weer op en rijden.
nu wilde ik ook me druk veer en trek veertjes vervangen, kreeg hem helaas niet los met de koppelings sleutel en ratel.
(Zelfs iets anders op verzinnen en moest naar me werk dus het maar zo gelaten)
carter kap er weer op. Volgende dag rijden ik een rit om een rit heen en iets door het rijden trouwens.
Carter eraf kijken en denken dat ik te zien dat me kickstart rotor eraf lag. Maar dit kan ook zijn gebeurd zijn natuurlijk met het eraf halen van de carterkap.
Verder niks kunnen vinden helaas.
iemand een idee?
De moet van de koppeling ging er denk niet vanaf omdat deze nooit los is geweest bij de vorige eigenaar.
het gaat om een gilera runner sp rst 50cc 2016.
Ik snap het wouw wat een zinnen haha.Sommige zinnen in dit verhaal zorgen bij mij voor kortsluiting. Als je voor je werkzaamheden geen rammel had en erna wel dan moet je al je werkzaamheden even goed nalopen!
Zover ik weet niet. Ik heb me rolletjes vervangen. Derna ging alles goed. Tot ik me carter open gehad heb derna om me koppeling los te maken maar vanwegen druk heb ik hem zo even gelaten en de carterkap weer terug gezet. Wel was er zo een zwart hoekje can me vario los gegaan heb deze wel weer terug gezet. Dus dat kan het volgens mij niet wezen.Heb je dingen weg gelaten?
Oh shit. Ja ik heb wel met me hand er op geslagen om hem dicht te krijgen. Hoe kan dit opgelost worden en waar moet ik naar kijken of dit zo is?je hebt toch niet op de carter geslagen toen je klaar was, om alles dicht te krijgen. Dan schuifmaat je ingaande as naar binnen. had dat ook, KUT ervaring.
lk zal zo even na werk een foto ervan maken. Bedankt alvast.heb je een foto van je blok, is misschien iets gekomen bij de oliepomp snaar. k zou er even naar kijken.
Ja daarvan heb ik er 1 terug moeten zetten omdat hij eruit gevallen was. Ik las ook dat deze blijkbaar op 1 manier er op kunnen. Zou dat het niet kunnen wezen?Ik heb het idee dat de Vario geleider drie hoekjes kapot / versleten zijn
maar dan had hij dat ervoor ookal.daarom juist.
Als die driehoekjes kapot of versleten zijn , krijg je een Ratelend / Pingelend geluid.
Ja daar dacht ik ook al aan, dan had ik dat eerder moeten hebben. Maar tof dat je mee denk.maar dan had hij dat ervoor ookal.
Ja klopt ik heb ook een rst.Ja daar dacht ik ook al aan, dan had ik dat eerder moeten hebben. Maar tof dat je mee denk.
Even over die as.
Hoe kom ik daar achter en nog belangrijker hoe kan ik dit repareren of laten maken? Is dit heel lastig?
Thanks voor je reactie.
Heb je toevallig app?
Zag dat je ook een rst had?
nu je het zegt... Dit kan zomaar zijn waarom ik mijn zip heb verkloot. Begon ineens aan te lopen en zeer heftige weerstand vanuit het blok te bieden. Het klonk alsof er een klote geluid uit m'n carter kwam, maar het was het blok. 6 maanden later, na paar keer olie tr hebben vervangen en te checken, was alles eruitgelopen. Klonk als een kettingzaag man.je hebt toch niet op de carter geslagen toen je klaar was, om alles dicht te krijgen. Dan schuifmaat je ingaande as naar binnen. had dat ook, KUT ervaring.