Rare mails met 40k bestandjes... :S

Stevie

grmblfffsss
Ik word knetttteeergek van die mailtjes!
Meestal met zulke tekst:

Hi Dear
Check the attach
See u

.
.
Enjoy the attachement

En het attachement is meestal 40 of 39k groot.
Ik word echt helemaal volgebombd met die dingen!

Iemand hier een oplossing voor of ervaard hetzelfde?
Ik blokeer iedere keer maar weer, maar het varieerd nogal vaak van afzender...
 
Advertisement - register to remove this

ja ik krijg die dingen al maanden, zwaar irri idd.... mja nix tegen te doen en het komt toch in m'n junkmail....
 
zijn die goldfish bestandjes enzo, k had ook een x dat ie als boekverslag Nederlands en samenvatting ak ofzo werd verstuurd. Ik helemaal blij en openen, was t ook zo n virus :mad: . Ik verwijder nu altijd alle bestanden die een size van +_ 40 kb hebben
 
gelukkig ben ik daar al een tijdje vanaf, maar bij jou ist nu pas zo te horen. Die in 'ongewenste post' waren vele malen erger maar, van 313 kb en allemaal met spaanse titel, daar kreeg ik er ook een X aantal van op een dag nou dan zit je box EGT wel snel vol, soms zaten er 4 van die attachments in een zo'n meel helemaal irri meer dan 1200 kb...

meer mensen die da kennen?
 
Originally posted by hebo-aeroxje
gelukkig ben ik daar al een tijdje vanaf, maar bij jou ist nu pas zo te horen.

neej neej, ik zit hier ook al maaaaanden mee. Elke keer maar weer die mailtjes. Maar het was ff een tijdje rustig, dus ik dacht dat het over was ofzo. Maar neej, na 2 dagen me mail niet te hebben gecheckt: 13 van zulke mailtjes...:| :|

En gaat maar door...
 
soms kreeg ik er 18 op een dag... :S

maareh, het ligt er sterk aan of je adres goed bekend is op het web, ik heb nog een 2e email adres dat ik zeg maar alleen voor 'zakelijk' gebruik heb... en tog ook al 1,5 jaar. Maar nog helemaal nooit dat soort dingen gehad en ook geen reclame, dus zorgvuldig ermee omspringen is't advies
 
Tis toen een tijdje erg geweest, maar dagelijks krijg ik er nog enkele.

Gewoon heel irri dat iedereen maar naar elk email adres kan mailen. Tja internet kent geen privacy, tis niet anders.
 
Back
Top