rare mail

check maar in nutteloze foto`s...
heb er met spamfilter AAN @ planet..... kleine 4000 gespaard :X

zitten ook heel veel van deze tussen :)
 
Ik heb een spamassasin, nergens last van, lang leve betaalde service 8P

mijn scooterforum.net email is ook niet zo bekend dus krijg daar ook weinig op
 
Ik krijg nu alweer die troep :| Paar maanden geleden had ik ook al hetzelfde, dacht dat het virusje wel d00d zou zijn, niet dus :/

Mja, ik heb sommige servers (zoals @microsoft.com) al geblokkeerd, gelukkig maar.. Kansloze nerds die dit sort onzin zitten te coden zeg :|
 
Op mijn stage bedrijf hebben we ook last van deze emailtjes. Gelukkig draaien we hier een goede virus scanner die het dan meteen verwijdert. Wat dit virus voor schade aanricht weet ik niet precies maar het is vast wel een bekend virus waar dus meer info over te vinden is aangezien meerdere mensen er last van hebben.

om er voor te zorgen dat er via het st.net email adres geen virussen meer verstuurd lijkt mij het verstandig om een virusscan op de server van dat email adres te draaien. Deze zou het virus dan moeten verwijderen en volgens mij heb je dan nergens meer last van.
 
Originally posted by PoPe
Op mijn stage bedrijf hebben we ook last van deze emailtjes. Gelukkig draaien we hier een goede virus scanner die het dan meteen verwijdert. Wat dit virus voor schade aanricht weet ik niet precies maar het is vast wel een bekend virus waar dus meer info over te vinden is aangezien meerdere mensen er last van hebben.

om er voor te zorgen dat er via het st.net email adres geen virussen meer verstuurd lijkt mij het verstandig om een virusscan op de server van dat email adres te draaien. Deze zou het virus dan moeten verwijderen en volgens mij heb je dan nergens meer last van.

Blaat alleen als je weet waar je over praat...
 
Ik krijg er misschien 2 per dag, hooguit. Ik open ze nooit, meteen delete, je herkent ze aan de grootte. En odmat ze van iemand komen die je niet kent met een a-boeiend onderwerp.
 
Nogal slim om je adres in je signature te zetten...zet er dan op zijn minst [at] in plaats van @ neer.
Op deze manier is het gewoon wachten op spam.
 
Back
Top