Rare dingen ineens

William VR6

Scooterbase Mod
er gebeuren gewoon rare dingen in me ongeving.

zaterdag avond had ik een feesie, bij een vriendin, haar oom er ook bij enzo.

zondag krijgt hij een ongeluk op het circuit in Belgie, ligt in zware coma, en zal er ook niet meer uit komen. (over 2 meter hoge muur gevlogen, en helm schoot af)

gister gingen 2 vrienden en vriendinen zwemmen.

en gozer springt uit de boot in ondiep water, en klapt op zijn nek. en ligt nu in het ziekenhuis omdat hij zijn 7e wervel heeft gebroken (dwarslezing kans op verlamming) en paar weken daarvoor reed hij ook al zijn motor total loss, toen had hij alleen schramen.

pfff, het kan zo maar gebeuren al deze shit.
:| echt fuckep up gewoon.

wou het gewoon ff kwijt. :'(

Advertisement - register to remove this

bedankt, maar de sterkte gaan uit naar die 2 mensen.

ik ben blij dat ik nooit in zulke dingen heb. hopelijk ook nooit zal krijgen.

Jah, keer op keer realiseer je je weer: het KAN zo afgelopen zijn. Neem nou de dochter van mijn concierge, jonge vrouw van ongeveer 30, getrouwd en zwanger van haar eerste kindje.

Kanker, ineens, in korte tijd wast klaar... baby en moeder dood.
Schrik je wel ff...

Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Maar na regen komt zonneschijn.
Oftewel Sterkte en je komt er wel bovenop.

Ik kreeg een ongeluk. Niks aan de hand. Enkel een schrammetje. Een gozer die ik ken krijgt op exact dezelfde manier een ongeluk>> over het hoofd gezien door automobilist die afslaat<<. Alleen hij gaat niet over de auto, maar eronder. 2 weken coma, veel breuken en bijna dood. Hiju kan nog steeds niet lopen en het is inmiddels meer als 8 maanden geleden. Dan denk ik ook: "Wat een mazzel heb ik weer...."

Back