radiateur aansluiting

mhrdna

2 beter dan 4
hallo, ik heb een nieuwe radiateur met een hoofdaansluiting boven en onder. nu is mijn vraag:waar hoort de slang die van je blok afkomt(met warmevloeistof) boven of onder? tis beetje een noob vraag,maar ik weet t niet.

groeten mike
 
Advertisement - register to remove this

De bovenste slang op de cilinder beetje buigen zodat er lucht uit kan ;)

Ik had zelf altijd op het tuutje van de buis die het blok ingaat een stuk slang en een benzine kraantje erop die je open en dicht kon draaien. Dat werkte ook prima
 
let er ook op dat je bosch pomp met de Bruine draad op de minpool zit (zwart op plus dus), dan werkt hij volgende de pijl die erop staat. Anders werkt hij helemaal niet, zelfs niet als je de slangen verwisseld
 
hoe bedoe je dat hij dan de andere kant op draait? ik heb zelf een aansluiting voor stroom moeten maken aangezien ik hem zonder draden gekocht had. hij doet het ook gewoon, alleen krijg ik de indruk dat hij niet veel toeren draait.
 
ik zal dat toch misschien ff gaan meten, na een tijdje volgas te hebben gereden tikte hij de 87 graden aan... ook heb ik het gevoel dat hij mn accu leeg trekt, terwijl ik gewoon normale ontsteking heb, en de accu dus gewoon gevoed word.
 
Back
Top