radeloos...

djbob

Well-Known Member
Hallo,

Een vriend en ik hebben samen een Adly quad met een minarelli horizontaal blok eronder. We hebben deze gekocht met 50 cc cilinder en 17.5 mikuni carb. Hierop hebben we nog een 70cc malossi sport gelegd en een race-vario en stage6 koppeling. Hier heeft hij 2 weken fantastisch op gereden en toen van de ene op de andere dag deed hij het niet meer. Je kunt hem wel aankrijgen (kicken want accu is leeg), maar dan valt hij na een 20sec. uit op stationair en als je gas geeft valt hij meteen uit. Dit hebben we toen gedaan om het te verhelpen:
- Uitlaat ontkoold/uitgebrand
- Carb schoongemaakt
- Nieuwe carb dellorto 17.5
- Luchtfilter schoongemaakt
- Membraan nagekeken
- Keerring aan variokant nagekeken
- Nieuwe choke
- Nieuwe benzine
- Zelf gemengd
- 3 keer nieuwe bougie


Het gekke is namelijk dat hij het wel doet als je je hand op de inlaat van de luchtfilter houd en ff probeer hoe je je hand moet houden, dan trekt hij hem door de remmen heen en kun je gewoon rijden...

Iemand enig idee wat het nog zijn kan, want wij zijn echt radeloos...
 
Advertisement - register to remove this

Klinkt als verzuipen,.. grotere sproeier in je carb doen. En goed afstellen dat zal wel een hoop helpen als ik het goed heb dan ;)

Succes
 
nee sorry, dat was ik vergeten op de lijst, we hebben deze sproeiers geprobeerd:
64
68
72
76
80
82
86
90
92
98

dus daar zou ergens toch wel iets bij moeten zitten wat het zou moeten doen
 
ja die heb ik dus al nagekeken en tegen het licht gehouden, maar zag er echt allemaal perfect uit, kan het niet een scheur zijn die je niet ziet ofzo... wij weten het echt totaal niet meer...
 
membraam

Heb je je membraam ook onder de kraan gehouden? , je moet dan een heel klein straaltje op je membraam laten lopen en hij moet het dan in druppels erdoorheen geven,doet ie da tniet issie stuk..

succes
 
Back
Top