RACE foto topic

Het was toevallig een filmpje met daarop een klein meningsverschil tussen 2 rijders. Toen ik hem pas zag kon ik er smakelijk om lachen zegmaar. Thats it :X
 
Mol said:
Het was toevallig een filmpje met daarop een klein meningsverschil tussen 2 rijders. Toen ik hem pas zag kon ik er smakelijk om lachen zegmaar. Thats it :X
ow dat filmpje ff linkje zoeke:)
http://users.pandora.be/provanracing/movies/amay2004-lambot.wmv
dat was idd een stomme aktie(lambot)
http://users.pandora.be/provanracing/movies/amay2004-fight.wmv

ik reed inmiddels op dat moment al 3 rondes achter hem aan elke bocht beetje jagen natuurlijk en in deze bocht ging de gozer van buiten naar binnen dus ik zag een gaatje en stak hem erin(remde erg laat)kon niks anders doen!

2de manche reed lambot gewoon mee:S

toen ik achter hem reed nam ik na 1 ronde netjes de binnebocht voorbij!
 
Last edited:
als ik heel eerlijk mag zijn vind het een smakeloze actie van je..
maar ik kan er niet over oordelen natuurlijk. Maar elke buitenstaander zoals mij zou dit denk ik wel zeggen.
 
joop timmer said:
als ik heel eerlijk mag zijn vind het een smakeloze actie van je..
maar ik kan er niet over oordelen natuurlijk. Maar elke buitenstaander zoals mij zou dit denk ik wel zeggen.

dat zeg ju nu wel joop.
maar als jij op de scooter zou zitten in plaats van mij zou je het anders bekijken.op het filmpje is het neit zo duidelijk maar let bv op de rijder achter me!

(btw lambot heeft maar 1 oog waar hij door kan kijken)

dus hij heeft me wss niet gezieñ!

je meot zeker neit denken dat dit expres was!

ik kon niet meer doen dan zo hard mogelijk remmen!
als ik ook maar iets verder naar rechts had gestuurd dan had het veel erger geweest.
 
1 oog? Wtf?
Als je bij de SOBW aankomt met een glazen oog mag je dus echt niet gaan racen :W
Verder is de crash zoals ik em zie op het filmpje gewoon een inschattingsfout. Je remt gewoon te laat/zoekt een gat wat er niet is.
Ik snap best dat het frustrerend is als je van mijn part al 3 uur lang rondjes achter iemand rijd en er niet voorbij komt. Maar op het filmpje ziet het eruit als een rare actie van jou kant.
 
ik heb ook niet gezegd dat je het express deed. Ik probeerde alleen te zeggen wat mol nu heeft gezegd, op het filmpje ziet het eruit als een rare actie van jou kant.
 
Back
Top