Race banden

Tom.#86

TKT!
Ik kwam laatst deze band tegen:

[ir]http://www.mini4team.be/producten/700-AFT-326_groot_detail.jpg[/ir]

Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

Of met de nieuwe PMT slicks?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik kwam laatst deze band tegen:

[ir]http://www.mini4team.be/producten/700-AFT-326_groot_detail.jpg[/ir]

Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

Of met de nieuwe PMT slicks?

pmt slicks geven naar mijn weten betere prestaties af dan de de gewoone tt 92 zoals ook de heidenau slicks het zeker niet slecht doen
 
Als ze beter zijn dan de tt92's... Hoe zit het dan met de duurzaamheid, oververhitting, lengte van de continue-prestaties en de prijs?

De TT92's vind ik persoonljk niet echt spannend.. de TT91's blijven toch wel favoriet -:-
 
Als ze beter zijn dan de tt92's... Hoe zit het dan met de duurzaamheid, oververhitting, lengte van de continue-prestaties en de prijs?

De TT92's vind ik persoonljk niet echt spannend.. de TT91's blijven toch wel favoriet -:-

gaan ongeveer even lang mee als de tt92 denk ik aleen bij het inrijden moet je de buiteste laag eraf rijden vooraleen je echt optimale grip hebt , voorverwarmen met bandenwarmers raad ik toch ook aan . prijs komt op 120 voor een setje
 
@ nicolas, praat je nou over de PMT of de innova? voor 35 eu per band kan ik natuurlijk ook zelf is een setje monteren :p.

heidenau slicks .pmt heb ik geen ervaring mee maar wel al goede dingen over gehoord deze word in italie ook veel gebruikt maar vin het prijskaart wat te hoog liggen
 
er zijn banden die normaal op straat gebruikt worden als voorband met een soft compound rubber !!
zou effe op moeten zoeken welke het is,
alleen het is geen slick
maar een dunlop is ook geen slick !!


nieuwe pirelli diabolo hebben een in de 14" uitvoering en daarmee kan je ook al deftig gasen ;)
 
op een runner rst zit standaart een 14 inch onder waarom mag je daar niet mee racen ??
dus rop volgens jouw mogen we niet rijden met een nieuw type runner ??

In het regelement.

18 WIELEN
Wielen mogen een velgmaat hebben van minimaal 10 inch en maximaal 13 inch mits anders omschreven in specifieke reglement(en).
Het is verboden materiaal te verwijderen van de wielen.

En bij geen 1 scooterklasse staat beschreven dat het anders is. Dus jij zou volgens het regelement niet met jou nieuwe runner mogen rijden met een 14 inch wiel
 
mits anders omschreven in specifieke reglement(en).
Ik denk dat door deze regel in het regelement het wel mogelijk zal zijn om met die 14" runner te rijden. Alleen denk ik dat er voor 13" zoveel meer banden te krijgen zijn dat elke knuppel die op een runner gaat racen er wel 13" velgen onder zet.
 
mits anders omschreven in specifieke reglement(en).
Ik denk dat door deze regel in het regelement het wel mogelijk zal zijn om met die 14" runner te rijden. Alleen denk ik dat er voor 13" zoveel meer banden te krijgen zijn dat elke knuppel die op een runner gaat racen er wel 13" velgen onder zet.

Er staat bij geen 1 klasse met uitzondering van de pitbike dat je met 14 inch mag rijden. Zelfs staat er bij geen scooter klasse iets over wielen beschreven, alleen dat je de velgen neit mag afdraaien. Oftwel dan MOET het zo zijn als van een gehomologeerd model
 
doe je er een 12 inch wiel in ben je klaar
staat die meteen wat verder op zijn kop
en kun je 12inch dunlops bandjes nemen
want jaartal doet er niet toe het is hetzelfde type
 
Back
Top