Race 14 Berghem 18 september

Status
Not open for further replies.
Mijn top3's +ralf+

Std klasse
1. Fred
2. Rodney
3. Niels

Top
1. Kerv/Kees (ligt eraan wie wie eraf rijd)
2/3. Rik en Gé die er iets spannends van maken tot aan het einde van de laatste ronde!
 
haha lachen je top3 std, komt alleen niet uit denk.. :)

Ik geef geen poll want dat is niet te zeggen denk zowiezo dat paul , benji, patje, arno, Rodney voorin rijden ....

top

1kerv /kees verdienen het allebei om een keer te winnen
2Ge
3rik
 
Fabian #41 said:
haha lachen je top3 std, komt alleen niet uit denk.. :)

Ik geef geen poll want dat is niet te zeggen denk zowiezo dat paul , benji, patje, arno, Rodney voorin rijden ....

top

1kerv /kees verdienen het allebei om een keer te winnen
2Ge
3rik
Ik was ook niet echt serieus. Dacht alleen aan mezelf eigenlijk 8)
Wat Kervin al zei over dat gevecht, ik denk dat de verschillen idd erg klein zullen zijn. Ik hoop het iig en anders rijden de snelsten maar wat langzamer zodat het er voor TV iig vet uitziet.
De top was ik wel serieus over :)
 
nou dan doe ik ook maar een poll
top:1 kami-kervje +ralf+
2 g-one
3 rik
std:eek:nvoorspelbaar dnek ik kopgroep met paul, patje, niels(als ie rijd), rodney, rob, benji, ikzelf dat zla de kop ongeveer worden denk ik
groeten Arno
 
Fabian #41 said:
haha lachen je top3 std, komt alleen niet uit denk.. :)

Ik geef geen poll want dat is niet te zeggen denk zowiezo dat paul , benji, patje, arno, Rodney voorin rijden ....

top

1kerv /kees verdienen het allebei om een keer te winnen
2Ge
3rik

sorry maar ik moet het ff kwijt: cpi racing team maakt een poll jij kraakt hem aan alle kanten. En nu zet je kerv of kees op plaats 1 omdat ze het verdienen :rolleyes: dat gaat ff langs me heen maargoed.

ik ben er ook bij ik hoop dat ik nog een beetje kan concurreren.

top 3:

1 henri
2 joop/vincent
3 vincent/joop
 
Ik denk dat Fred ook weer eens gaat scoren, maar maak geen top3. Verder denk ik dat het gevecht niet zo close zal zijn als iedereen denkt. Kijken wie er gelijk krijgt :)
 
Waarschijnlijk zal ik niet rijden, mn race-cinindertje is nu helemaal gaar. In zwolle zat er al geen snelheid meer in, met als resultaat mn slechste klassering ooit. :'(

iedereen succes gewenst.
________
Laguna Bay Condominium Pattaya
 
Last edited:
Appie50 said:
Waarschijnlijk zal ik niet rijden, mn race-cinindertje is nu helemaal gaar. In zwolle zat er al geen snelheid meer in, met als resultaat mn slechste klassering ooit. :'(

iedereen succes gewenst.


Je kan natuurlijk proberen om de slechtste klassering nog verder omlaag te brengen:D
 
Jongens,

Wat dat filmen betreft, dat gaat niet door! Vanwege het feit dat de spanning er af is wie het kampioenschap gaat behalen.
De planning was om een hele race-dag te volgen, en de bijbehorende spanningen, emoties en dergelijke in beeld te brengen. Maar nu het allemaal toch bekend is, is dit niet meer mogelijk.

Jammer.
 
#94 said:
Jongens,

Wat dat filmen betreft, dat gaat niet door! Vanwege het feit dat de spanning er af is wie het kampioenschap gaat behalen.
De planning was om een hele race-dag te volgen, en de bijbehorende spanningen, emoties en dergelijke in beeld te brengen. Maar nu het allemaal toch bekend is, is dit niet meer mogelijk.

Jammer.

Had dan niet zo goed je best gedaan zaterdag :X

;)
 
zip#19 said:
Had dan niet zo goed je best gedaan zaterdag :X

;)

Dat zei die man van de "filmploeg" ook al. LATER feliciteerde hij Patrick pas met zijn overwinning.

Zij hadden er op gegokt dat de beslissing pas op Berghem zou vallen, er is nog wel even sprake geweest dat ze op Zwolle wilden gaan filmen.
 
Ik had die gast ook aan de telefoon, wel vaag dat ie heel zijn item laat vallen... Ik heb hem doorverwezen naar Roké. Hoe kwam ie dan bij jullie terecht? Hij heeft i.i.g. behoorlijk rond lopen bellen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top