Race 14 Berghem 18 september

Status
Not open for further replies.
Mol said:
Wat dacht je van de valpartij van Kervin op Emmen. Toen kwamen ze ook aanlopen alsof ze net aan het einde van de avond vierdaagse waren. Zelfs ik zou harder rennen volgens mij :X +ralf+

Je zou het iig proberen:D

Maar verder vind ik de sfeer hier om te genieten....geweldig leedvermaakt dit:D
 
Ik vind het jammer dat het seizoen afgelopen is :'(
Ik heb mensen gezien die dit seizoen steeds beter zijn gaan rijden, maar ook mensen die steeds meer pech hadden (ik hoef vast geen namen te noemen).
Hopelijk zien we David volgend jaar ook wat meer rijden.
 
Wat dacht je van de valpartij van de kerel die nu op de `Draaijer` rijd?!
:) Even z`n stuur goed zetten :p
Gp vond het wel vet staan een omgedraaid voorwiel (zeg maar)

Tinne..
 
Ubercrash van de kampioen...:)

twinscrash_berghem_01.jpg

twinscrash_berghem_02.jpg

twinscrash_berghem_03.jpg


-:-
 
Vooral dat voetje op de bovenste foto!
Patrick, zie je dat ze mooi geworden zijn :*
Wat me nu pas opvalt zijn de lege stoelen op de achtergrond (bij de Twins tent) waar was iedereen?
 
joop timmer said:
sorry dat ik weer ruzie moet maken maar ik kan zoon uitspraak echt niet lijen!

hij ZEGT nieteens dat hij een ubercoureur is!! , maar jij loopt overal blij uitdraaien te posten en DOET of je een UBERtuner or whatever bent , maar HIJ word 2e en JIJ maakt niks klaar

kijk arno begrijpt me! ik zeg zelf dat me scooter maar prut was op berghem! en datik zelf hard moest stuuren. om toch aan me tijden te komen want de achterste bocht uitkomen deed een snorfiets nog beter! en toch onderin de 59 en halverwege de 58 nog constant rijden. vind ik toch nog netjes.

maar we zien het volgendjaar op lely wel weer!

we horen het wel

groeten.
 
Ik wil graag even reageren op de diskwalificatie van Rodney:

Ten eerste trek ik geen partij maar vanuit een neutraal standpunt kun je het ook zo zien.

Stel: je WEET dat je in een race een of andere overtreding hebt gemaakt die tot diskwalificatie kan lijden. Als je bij de prijsuitreiking dan de prijs in ontvangst neemt waar je eigenlijk dus geen recht op hebt vindt ik dat je weinig eergevoel in huis hebt.
Mocht er iemand een protest indienen die aantoont dat je een overtreding hebt gemaakt en daar het bijbehorende bewijs onomstotelijk rechtvaardigd zijn er natuurlijk altijd mensen die dit niet zo gaaf vinden. Maar wat dan nog "minder gaaf" is dat je dan je prijs alsnog claimt wetende dat alleen de indiener van de klacht deze feitelijk eerlijk verdient heeft VOLGENS HET REGELEMENT.

Het zou toch zo moeten zijn dat alleen iemand die zich aan de reglementen houdt kans maakt op een overwinning !

Patrick heeft ook een geval meegemaakt dat hij als 3e over de streep ging en vierde is geworden ergens in dit seizoen. Nummer 3 ( feitelijk 4 ) was het met Patrick eens. Ik geloof dat ze beide naar de organisatie zijn gegaan en de SOBW deelde mee dat de tijdsmeting bindend is en het dus zo was beslecht. Later blijkt uit het regelement dat de " winnaar " degene is die als eerste over finish gaat. :|

Moraal van dit verhaal: regelementen moeten streng en deugdelijk worden gehandhaafd. Dit is ieders belang en voorkomt veel gezeur.

Nogmaals is het dus niet mijn bedoeling iemand " af te zeiken " en ik hoop dan ook niemands gevoelens te kwetsen !

Think about it.

The Ant
:7
 
Vette foto's tino!.

Het was inderdaad toch best een high-sider als ik het zo zie. Da's stoer, kan ik niet alleen zeggen dat ik hard heb gereden maar ook dat ik een high sider heb gemaakt.
Ik dacht zelf dat ik dicht bij de grond was gebleven, maar op de foto's zie je toch dat ik er een mooie sprong van heb gemaakt. Misschien volgend jaar bij het stunt-team gaan rijden.

Andere foto is heel netjes.
 
Ik wil me feitelijk niet in de discussie mengen inzake de Diskwalificatie van Rodney, terecht dat hij heel teleurgesteld is, en wat mij betreft is hij de winnaar, wat veel triester is (op zwolle na) is dat de verantwoording over de Race door de SOBW bij de rijders gelegd wordt, o.a. inhalen onder geel, door dit soort gedrag van een proffesionele organisatie onstaat er een negatieve sfeer bij de rijders onder mekaar, immers je bent al snel een "matennaaier", echter er is maar een Naaier en dat is de SOBW.
Je zou eigenlijk moeten verwachten dat er duidelijk opgetreden DIENT te worden door de SOBW, Dit is immers hun verantwoording!! Duidelijk vlagsignaal en verantwoording nemen over het naleven van de regels in het betreffende baanvak!.
is het bijvoorbeeld normaal dat Benji 3 minuten op z'n rug ligt, zonder dat er ook maar iemand van de baancommisarissen dit ziet, welnee ze hebben het te druk met handstand, en sjekkies roken!! wat nu als er iets ernstig gebeurt, en wat te denken van de spontane hulp bij het repareren van paul de Bruin z'n scooter door de SOBW (Venlo) ???, Mijns inziens kan dit al helemaal niet en riekt naar een soort van belangenverstrengeling!!!
wat te denken van een uitspraak van de heer van Galen " en patrick hoe is het met je scooter" je Carburateur is toch te groot!!!?????
zeg nu zelf? hoe kan een bestuurslid SOBW dit zeggen, dit gebeurde in zwolle waar Patrick 2e werd en tevens Kampioen!??
al met al ik heb teveel gezien dit jaar wat ik persoonlijk schrijnend vindt voor een organisatie als de SOBW, ik vraag mij terecht af waar dit heen gaat?

Ik heb Respect voor Arno die zijn nek uitsteekt en vervolgens bij de uitreiking dit ook Duidelijk uitspreekt!!

Zaak is nu wat doen jullie hiermee? als dit zo doorgaat is het het begin van het einde ik zou een rijdersdelegatie samenstellen en jullie grieven neerleggen bij de SOBW, desnoods ben ik bereid hierin mee te gaan, zaak is dat dit zo niet verder kan.!!!!

Groeten,
M.R de Beer
 
Last edited:
Beerke said:
.....door dit soort gedrag van een proffesionele organisatie onstaat er een negatieve sfeer bij de rijders onder mekaar, immers je bent al snel een "matennaaier", echter er is maar een Naaier en dat is de SOBW.
Je zou eigenlijk moeten verwachten dat er duidelijk opgetreden DIENT te worden door de SOBW, Dit is immers hun verantwoording!! Duidelijk vlagsignaal en verantwoording nemen over het naleven van de regels in het betreffende baanvak!.


In amsterdam hadden de koplopers henri tiben en vincent bouwman ook onder geel ingehaald, ik wilde geen protest indienen omdat je dan gelijk de vriendschappelijke sfeer voor de rest van het seizoen verpest. Had de SOBW gewoon goed zijn werk gedaan, werden bijde net als rodney gediskwalificeerd en was ik nu 2e in het eindklassement ipv 3e.
 
Tering Patrick, ik had het niet zien gebeuren (was je ineens kwijt), maar dat ziet er uit als een behoorlijk optater. Was je stijf zondag?

(Nog even reageren op de laatste twee pagina's.... Hier schiet niemand iets mee op Kenny heeft het volkomen diplomatiek en volgens de regels afgehandeld. Snap echt niet wat er gediscussiërd moet worden. Ik stel voor dat iedereen weer lekker normaal doet, anders wordt seizoen 2004 ge-Abus't)...

Ohja, en dan nog even over het verhaal van Beerke hierboven. Ik vind het altijd moeilijk mijn mening hierover te geven, ik heb zelf actief in de TC van de SOBW gezeten, maar wat Beerke zegt is slechts een klein topje van een gigantische ijsberg. Misschien is het wat hier een thread over te openen en op die manier wat "feiten" te verzamelen over het (dis)functioneren van de SOBW.
 
Last edited:
Joor said:
Tering Patrick, ik had het niet zien gebeuren (was je ineens kwijt), maar dat ziet er uit als een behoorlijk optater. Was je stijf zondag?

(Nog even reageren op de laatste twee pagina's.... Hier schiet niemand iets mee op Kenny heeft het volkomen diplomatiek en volgens de regels afgehandeld. Snap echt niet wat er gediscussiërd moet worden. Ik stel voor dat iedereen weer lekker normaal doet, anders wordt seizoen 2004 ge-Abus't)...

Ohja, en dan nog even over het verhaal van Beerke hierboven. Ik vind het altijd moeilijk mijn mening hierover te geven, ik heb zelf actief in de TC van de SOBW gezeten, maar wat Beerke zegt is slechts een klein topje van een gigantische ijsberg. Misschien is het wat hier een thread over te openen en op die manier wat "feiten" te verzamelen over het (dis)functioneren van de SOBW.


Lijkt me ook een erg goed idee,dit soort shit MOET de wereld uit.

-:-
 
het is weer gezelig hier :)

wat een dag weer!
Volgend jaar mag berghem van mij ook wel 3x op de kalender, jemig jongens wat een baan!!!

Voor de rest heb ik lekker kunnen knallen, jammer dat ik rik niet kon pakken!!!

1. GEEN fouten gemaakt
2. NIET gevallen

voor mij is het wel een aardig seizoen geweest, met UP's en DOWN's.

Maar toch de 3de plek in het kampioenschap bemachtigt!!

NU alleen nog maar Adria & Croix en dan moeten we weer heel wat maanden wachten :'(

Gr Kami-Kerv -:-
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top