This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Qlimax

feestje was echt geweldig. goede sfeer, goed geluid en een schitterende decor en verlichting.

top 5 die avond:

1: modello
2: bass D & king matthew
3: the prophet
4: deepack
5: luna

enkel was het iets te druk. maar ik heb een top avond/nacht gehad. was vanochtend om 11 uur thuis, kan niet wachten op de foto´s
 
qlimax was zeer geslaagd feestje alleen jammer dat mondello zo slap draaide verder pavo,technoboy,bass d & king matthew en natuurlijk de rest waren super. en indd was wel beetje te vol soms maarjah iedereen wil natuurlijk vooraan staan volgende keer ben ik zeker weer van de partij mzls
 
Ik vond het ook super ...wat een aankleding ..eindelijk hebben ze eens door dat dat ook erg belangerijk is ...vond het wel jammer dat het te druk was ...hierdoor had je niet echt ruimte om lekker los te gaan. en was ook best irritant dat er zooo fucking veel lege flesjes op de grond lagen .....maar dat uitzicht op die tribune :O

trouwens ook nog een lekkere massage genomen wat is dat genieten zeg

vond het wel jammer dat promo niet kwam ,
 
Originally posted by frank
vond het wel jammer dat het te druk was ...hierdoor had je niet echt ruimte om lekker los te gaan. en was ook best irritant dat er zooo fucking veel lege flesjes op de grond lagen

Uhm...dit was je eerste keer op een hardstyle-event ofzo?

*edit* Ik heb trouwens echt wel ruimte gehad om los te gaan, als jij als een jecko aan stampen bent dan krijg je vanzelf ruimte, geloof mij En verder was dit eigenlijk bijna alleen voorraan echt nodig, ik merkte wel dat het na 04:00 al een stuk rustiger werdt, dat was wel chill...
 
was idd een mega feest8)
toen we bovenin de zaal inkeken begonnen er al wat kriebels naar boven te komen, zo snel mogelijk naar beneden dus. in het begin achteraan gestaan, toen maar een x naar voren gegaan, maar daar was het idd te druk om met een groep te gaan stampen, dus maar weer naar achteren gegaan, (bij de sigaretten stand gestaan). zat mensen gezien die strak stonden, maar heb het toch weleens erger gezien... denk een stuk of 3 mensen heb ik op een brancard afgevoerd zien worden, maja, risico he
hele avond op bier gelopen, had er zat op om nog ff door te gaan,
deepack was idd goed, en bass-d & king matthew draaiden op het laatst ook nog wel een paar leuke nummertjes. na afloop werden we eruit geveegd, met de bus-trein-taxi naar huis, en om 9.15u zaten we bij de mac8P om half 12 ging ik naar bed, en werd vanmorgen om 9u voor de zoveelste x wakker, had geen zin om eerder op te staan.
 
Aankleding is idd beter als de vorige edities zo te zien

Maarja, qua volk hou ik meer van het hardcore publiek, en qua muziek ook
 
ik stond op die ophoging boven de rechter bar.. het was echt vet.. vooral technoboy en bass d en king metthew.. haaha die klasiekers als laatst..iedereen meezingen.. TRILLSEAKAH.. en der was een of andere stakker kai-tracid volges mij die ging ff dj tiesto draaien :S..
 
Jonge die kai tracid moeten ze echt een stok in zn reet douwen...tjeez man,van zijn stijl wordt je gewoon depressief..maar voor de rest echt een top feest!!! ik stond helemaal rechts van de dj op dat stukje voor de stoeltjes,en ik heb daar genoeg ruimte gehad om lekker los te gaan! aan het einde ook lekker staan beuken voor de dj,die vlammen die waren echt te vet! het zweet op je rug verdamte zowat en die knallen tussen de dj wissel waren echt hard!! heb me een paar x die tiefus geschrokken! maar echt EEN TOP FEEST!!!
 
gelukkig zaten wij toen nog in de auto toen ie draaide, zender wissel
wel ruk dat de politie weer zonodig op drankgebruik moest controleren op de heenweg f*cking lang (onnodig) in de file gestaan:|
 
Wij hadden nergens last van qua controle ofzow.
We moesten alleen id laten zien en 2 maten en ik zijn 17, maar ik had andermans OV mee en die andere 2 een lul-verhaal *D
Was best vet, zwaar gebeukd tot iets voor 7en en om 10 uur thuis.
Owja, een van die gasten daar had nog een stil stuk tussendoor (was niet echt de bedoeling leek me) :|
 

ja dat was Kai. ik vond hem ook het minst goed draaien.
 
Mensen nog een gr0te hotdog verkoper gezien in Ola shirtje. Dat was ik.

Was erg gezellig feestje en in mun pauze's nog behoorlijk los kunnen gaan.
 
Originally posted by Th@ De@LeR
Mensen nog een gr0te hotdog verkoper gezien in Ola shirtje. Dat was ik.

Was erg gezellig feestje en in mun pauze's nog behoorlijk los kunnen gaan.
Wtf, jij hebt mijn broodje gemaakt dude