Qlimax

Re: Re: Re: Qlimax

Originally posted by Guvenen
kansloos, kieskeurig, zeikerig, minder oppervlakkig, kritisch...'t is maar net watvoor naampje je het beestje geeft, probeer daar eens het onderscheid in te zoeken (over kansloos posten zonder na te denken gesproken) en kom dan maar weer terug om over mij te oordelen betreffende die punten.

feit blijft dat dit de topnamen van de hardstyle zijn en het best een leuk feestje kan worden, mijn kritiek is alleen de voorspelbaarheid (zie je wel eens andere namen?), eentonigheid (de dj's draaien allen dezelfde stijl binnen de hardstyle, uitzonderingen daargelaten) en loze beloften ("ja we gaan ook techno namen boeken op qlimax").

ik boor niets de grond in, integendeel, zie het meer als opbouwende kritiek. misschien ben ik wat kritischer dan de gemiddelde danceliefhebber, ik zie dat niet als een minpunt. :)

Jongen , waar denk je dat het HARDSTYLE heet.
Omdat er hardstyle gedraaid wordt.
En er zijn geen andere stijlen , en iedereen heeft dezelfde platen koffer. En dat gelul van Italian Hardstyle slaat ook nergens op , das alleen maar een term om debieltjes zich intresant te laten voelen.
Kunnen ze zeggen ' ja man italian hardstyle is echt vet '

En kritiek? niet gelezen in je post , alleen maar een feit wat al lang bekend is
 
Re: Re: Re: Re: Qlimax

Originally posted by JohnB
Jongen , waar denk je dat het HARDSTYLE heet.
Omdat er hardstyle gedraaid wordt.

wow daar was ik nog niet opgekomen
En er zijn geen andere stijlen , en iedereen heeft dezelfde platen koffer.
ongeveer wel, daar sloeg mijn stukje van valse beloftes op aangezien er wel sprake was van techno of oldschool op een qlimax event
En dat gelul van Italian Hardstyle slaat ook nergens op , das alleen maar een term om debieltjes zich intresant te laten voelen.
Kunnen ze zeggen ' ja man italian hardstyle is echt vet '
als je goed luistert hoor je echt verschil, ik vind het te miniem om het een andere stijl te noemen maar als andere mensen zich er blij bij voelen, wie ben ik om ze tegen te houden ;)
En kritiek? niet gelezen in je post , alleen maar een feit wat al lang bekend is
er was wel kritiek, maar misschien bracht ik het wat te voorzichtig, maar straks gaan ze me (weer) bannen :+
 
Originally posted by JohnB
als je kritiek wil geven moet je dat doen en geen dingen zeggen die geen doel hebben
mijn post is in de 1e plaats bedoeld als mededeling over qlimax, niet om de zoveelste discussie te beginnen over hardstyle vs echte muziek (oei nou doe ik het toch)...

en als je doelt op mijn post waarin ik wat uitleg aan ozzdorp als zijnde doelloos, tsja ik kan die jongen moeilijk gaan negeren, dat is dan ook weer zo lullig.
 
Ik snap uberhaupt neit dat je die topic opent... ik weet dat je discussie geil bent, en ik verdedig hardstyle ook absoluut niet, maar je lokt gewoon gezeik uit. Beter luisteren de hardstyle mannen pavo setjes en ga jij je hardsignal setjes luisteren.
 
Originally posted by Aerox/Roy
Wordt er goed gecontroleerd daar of niet echt ???(op leeftijd)

Q-dance feesten waar ik ben geweest werd er niet of nauwelijks gecontroleerd op leeftijd..

Gewoon relaxed er gaan staan, en niet als een huppelkutje energiek gaan doen omdat je er zin in hebt..
 
nee, ook in heerenveen werd niet gecontroleerd.
Ze denken toch: Hoe meer mensen hoe meer geld er binnen komt...

En ik ga misschien wel heen, kweet nog niet, is het een beetje te doen met de trein? ik moet namelijk uit friesland komen, en ander vervoer wordt moeilijk.

Trouwens, er valt genoeg te doen op zo'n avond, alleen al op een bank gaan zitten en een half uur naar de lichten kijken is vet :D
 
Originally posted by djmanta
nee, ook in heerenveen werd niet gecontroleerd.
Ze denken toch: Hoe meer mensen hoe meer geld er binnen komt...

En ik ga misschien wel heen, kweet nog niet, is het een beetje te doen met de trein? ik moet namelijk uit friesland komen, en ander vervoer wordt moeilijk.

Trouwens, er valt genoeg te doen op zo'n avond, alleen al op een bank gaan zitten en een half uur naar de lichten kijken is vet :D

Via Zwolle, 1x overstappen.
 
Back
Top