This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Qlimax

hee gaan er ook nog wat mensjes naar Intense in Rijnhal - Arnhem zaterdag 11-10 er komen
Gary D
Don Diablo
Cosmic Gate
Kai Tracid
Super Marco May
Luna
en
Technoboy
 
Q-dance doet soms nog weleens van die steekproeven, pikken ze erg gewoon na de kaartcontrole een paar mensen tussen uit en vragen ze om id....mja dat was in de HMH en niet in zo'n fuckin grote hal! Maar iig het zou kunnen, dat ze controleren, kans is klein....
 
Ik ben dus bij de vorige editie van qlimax (in Silverdome) om een id gevraagd, maar ik had me OV bij me. Tja en anders had ik ff terug naar huis moeten fietsen, het silverdome ligt op 10 min van me huis.
 
Originally posted by aerox#1
Ik ben dus bij de vorige editie van qlimax (in Silverdome) om een id gevraagd, maar ik had me OV bij me. Tja en anders had ik ff terug naar huis moeten fietsen, het silverdome ligt op 10 min van me huis.
Vorige editie was nog steeds in Thialf..
Het ligt gewoon aan je gedrag, met wie je bent en je uitstraling of je binnen komt of niet..
 
@ houseqlassics werd meisje wat er jong uitzag er tussen uit geplukt en zij mocht de ID gaan ophalen.......
 
ik weet niet of ze daar op leeftijd controleren, ik weet wel dat ik nooit meer wil meemaken wat ik op innercity heb meegemaakt..:S 1e keer ik loop binne kaarte werd afgescheurd.. ik loop verder ineens dikke security gast voor me neus.. (ik... Slik) heb je legetimatie bij je zegt ie.. ik uhm nee.. hij na wat lullen ja oprotten er uit.. werd ik er uit gekickt met een afgescheurd kaartje :S...
dus ik ga gewoon weer in de rij.. sta ik weer bij de kaartjes afscheur zooi.. ja hoe kan het dat het lippie er al af is.. ik uhm ja weet ik veel door me zak denk.. oke is goed zegt ie dus ik loop verder.. Komt die dikke security gast naar me toe pakt me beet en sleurt me door al die mensen heen.. dus ik neee.. ik bellen met wat vrienden.. die bij de ingang stonden zeggen ze je moet NU gaan dus ik snel in de rij Weer bij de kaartjes afscheuren.. zegt die gast hoe kan dat ie al afgescheurd is.. ik ja weet ik niet door me zak denk ik.. Roept ie een security gast naar me toe.. (dat was die gast die naast die dikke securty gast stond..) dus ik NEEEEEEEEEEEE nu kan ik et shaken... zegt die securty gast ja het is goed.. dus ik sprintje getrokken door al die mensen.. zodat die dikke security gast me niet zag... oke dit was weer het verhaaltje voor het slapen gaan... IK KOM OOK NAAR QLIMAX HOOR..
 
Qlimax heerschte echt de pan uit gister!! Ik heb echt nog nooit zo'n vet decor gezien, echt ongelooflijk gewoon, het kippevel stond letterlijk op me armen toen ik binnenkwam lopen, en me nekharen stonden recht overeind toen het eerste vuurwerk de lucht in knalde!

Het was echt het beste indoor feest tot nu toe, en zal echt niet snel overtroffen worden. De muziek was goed, het geluid was goed (zelfs achterin, helemaal bovenop de tribune, het decor was te bizar, de sfeer was goed, en er waren weer veel lekkere donna's uiteraard

Heb echt een top-avond gehad!
 
mods?, ik wil niet vervelend doen, maar als ik een topic over Innercity open moet ie dicht omdat er al een centraal topic over is?

begrijp me niet verkeerd, ben niet tegen dit soort topics, maar sluit ze of allemaal of laat ze allemaal open lijkt mij...
 

Uhm...owkee...ik wist niet dat er een centraal feesten topic was, vindt dat wel erg lomp trouwens, zoveel topics worden er niet geopend voor de "feesten" en als je alle feesten in een topic bespreekt wordt het erg onoverzichtelijk. Waar gaat dit toch heen mensen...:|
 
Originally posted by Vassago
boi van me is geweest, maar die vond de vorige edities beter

Zal wel weer een vage boi geweest zijn Ik vondt het iig vetter dan hardbass zoetermeer, en vetter dan Qlimax Zoetermeer. Maarja....waren ook 25.000 mensen tegenover 8000 van de Silverdome. Ik wist gewoon niet wat ik meemaakte gister, ik ging er bijna out van toen ik binnen kwam lopen
 
heb dr gewerkt gister moet zeggen niet mijn muziek wel kick decor was er geef mij maar r&b feesten... Groot deel van het qlimax publiek staat natuurlijk al strak voor ze binnenkomen met volges mij weinig uitzonderingen...Maar viel me wel op dat grote rellen uitbleven...
Maar dat stampen de hele tijd... geef mij maar een relaxte sfeer die is dr ver te zoeken daar heej houjje
 
de afsluiting met bass d & king matthew was wreed!! echt super sfeer, en perfect aangekleed...
Dat er veel mensen strak stonden viel echt wel mee, kheb het wel eens erger meegemaakt.
 
ik ben nog aan het nadreunen ik vond het begin wel beetje tege vallen maar deepack en bass d & king matthew waren koning

weet iemand waar foto's staan van feest ?
 
Originally posted by cheese power
weet iemand waar foto's staan van feest ?

Die komen op q-dance.nl maar dat zal wel in de loop van komende week worden voordat die er op staan.