This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Qlimax

Guvenen

Banned
Nou ja, ik ben niet zo negatief deze keer, ik wil ook wel eens lachen. Dat heb ik dan ook hartelijk gedaan om de Qlimax line up. Aangezien hier nogal wat hardstylertjes zitten zal ik hun wereldje ( nog) maar niet breken.

line up:

Kai Tracid
Bas&Ram
Deepack
Danielle Mondello
Promo
Pavo
Luna
Prophet
Technoboy
Dana

dan nog het gevalletje promo, wat doet ie daar? of gaat hij hardcore draaien als afsluiter. anyway, alle standaard namen staan er weer, geen beloftes nagekomen van "er komt oldschool" en "er komt techno". Leuk voor de liefhebber, maar zelfs die zal zich wel even achter de oren krabben qua originaliteit.

ach ja...gaan we weer, wie gaan er, wie niet, waarom wel, waarom niet? enz....
 
Line up is voorspelbaar maar Promo :'(
Niet hij ook
Neophyte draaid ook hardstyle , maar dan onder andere naam
 
nieuwe cd van promo is een soort mix van techno en de laatste paar nummers flink raggen..

Ik ga naar extrema 4 okt.. dit sla ik over, mijn portomonnee trekt het niet..
 

Wrom loop je telkens de kansloze gast uit te hangen :| Hardstyle is ook helemaal niet mijn ding, maar om het dan de grond in te gaan boren is ook een beetje onder me niveau...
 
Mja wordt weer flink commercieel, ik zweer nog bij x-qlusive feesten. En een stadion is wel geinig maar het geluid is nou niet echt goed.
 
Originally posted by JohnB
Line up is voorspelbaar maar Promo :'(
Niet hij ook
Neophyte draaid ook hardstyle , maar dan onder andere naam

Beholder of Balastic
ik ben alleen vergeten welke, de andere is Panic als ik me niet vergis.
 
klopt ja, 1 van die 2 is het...

de lokatie is trouwens het gelredome, ik/wij gaan erheen, en ik denk dat het toch aardig v@ word.
wat promo er komt doen/wat ie er te zoeken heeft weet ik ook niet, maja, dat zien we dan wel weer.
ennuh, komt DANA ook???
volgens mij blijft die een x lekker thuis, iig niks van gehoord op de radio0?
 
Re: Re: Qlimax

Originally posted by Ozdorp
Wrom loop je telkens de kansloze gast uit te hangen :| Hardstyle is ook helemaal niet mijn ding, maar om het dan de grond in te gaan boren is ook een beetje onder me niveau...

kansloos, kieskeurig, zeikerig, minder oppervlakkig, kritisch...'t is maar net watvoor naampje je het beestje geeft, probeer daar eens het onderscheid in te zoeken (over kansloos posten zonder na te denken gesproken) en kom dan maar weer terug om over mij te oordelen betreffende die punten.

feit blijft dat dit de topnamen van de hardstyle zijn en het best een leuk feestje kan worden, mijn kritiek is alleen de voorspelbaarheid (zie je wel eens andere namen?), eentonigheid (de dj's draaien allen dezelfde stijl binnen de hardstyle, uitzonderingen daargelaten) en loze beloften ("ja we gaan ook techno namen boeken op qlimax").

ik boor niets de grond in, integendeel, zie het meer als opbouwende kritiek. misschien ben ik wat kritischer dan de gemiddelde danceliefhebber, ik zie dat niet als een minpunt.
 
Nouja ik ben wel blij met de line-up...
Als je niet van hardstyle houdt dan moet je ook niet
naar Qlimax gaan want Qlimax is een hardstyle feest..