Maak je carb anders ff schoon, dat wil soms ook nog eens helpen.Ik heb een puch zip type 3. Sinds kort start deze extreem slecht. Vaak is de bougie nat en als ik deze droog maak met een compressor start hij als ik 20 seconden lang elektrisch probeer. Hij komt dan heeeel langzaam op gang. Zodra ik een uurtje daarna weer start start hij in 1 keer. Maar de volgende dag heb ik precies hetzelfde probleem. Er komt ook veel witte rook uit de uitlaat. Mij lijkt het dat hij verzuipt maar bij 1 sproeier kleiner valt hij uit op volgas. Er zit nu sproeier 76 in en hij is verder standaard.
Ik heb hem vorige week nog helemaal schoongemaakt dus ga er niet vanuit dat dat het is.Maak je carb anders ff schoon, dat wil soms ook nog eens helpen.
Ik heb al van 76 terug naar 60 getest en hij valt elke keer uit. Lager kan ik dus niet terwijl het eigenlijk wel moet.Volgens mij, weet het ook niet helemaal zeker, heb je een verkeerde sproeier als die met vol gas uitvalt.
begin bij het begin, bougie koffiebruin eerst.
Als je dat hebt rijden en als die dus dan uitvalt je sproeier aanpassen.
Deze:
Heb je misschien last van valse lucht?Ik heb al van 76 terug naar 60 getest en hij valt elke keer uit. Lager kan ik dus niet terwijl het eigenlijk wel moet.
Nee, heb ik getest.Heb je misschien last van valse lucht?
Waar kan ik de warmtegraad vinden? Dan ga ik dat proberen.Een zwarte natte bougie kan ook zijn dat je een te koude bougie gebruikt.
Eén nemen met een hogere warmte graad.
Ik heb al van 76 terug naar 60 getest en hij valt elke keer uit. Lager kan ik dus niet terwijl het eigenlijk wel moet.
Ik heb een champion N2C bougie. Er staat nergens een warmtegraad.Staat op de bougie.
Bijvoorbeeld: Bougie NGK CR7HSA
7 geeft warmte graad aan, bijvoorbeeld dan 8 nemen.
Als de bougie al zwart is lijkt het mij niet handig om nog hoger te gaan toch?En hoger? Ook een optie
oke dan is de hittegraad dus niet het probleemDat is een B9ES van NRG