Puch Zip 25 7

Hokkert

New Member
Beste mensen,

Ik heb dus een puch zip 25 gehaald die helemaal standaard was ik heb er een Sito Plus uitlaat op gezet waar geen prop in zit, varioring weg gehaalt en een andere bobine en een witte drukveer. En nu wil ik een stap verder gaan door er een 70cc cilinder te installeren alleen heb ik gehoort dat je je carter moet aanpassen/frezen.
is dat nodig?

edit:
ik ben vergeten te zeggen dat als het blok warm is dat hij erg langzaam optrekt, en dat hij bij volgas dipt en uiteindelijk uitvalt!!!
 
Advertisement - register to remove this

Beste mensen,

Ik heb dus een puch zip 25 gehaald die helemaal standaard was ik heb er een Sito Plus uitlaat op gezet waar geen prop in zit, varioring weg gehaalt en een andere bobine en een witte drukveer. En nu wil ik een stap verder gaan door er een 70cc cilinder te installeren alleen heb ik gehoort dat je je carter moet aanpassen/frezen.
is dat nodig?

edit:
ik ben vergeten te zeggen dat als het blok warm is dat hij erg langzaam optrekt, en dat hij bij volgas dipt en uiteindelijk uitvalt!!!
waarschijnlijk moet je wel een randje weg frezen, omdat het een snor carter is.

edit: ik ben vergeten te zeggen dat als het blok warm is dat hij erg langzaam optrekt, en dat hij bij volgas dipt en uiteindelijk uitvalt!!!
wat wil je hiermee zeggen? wat is je setup? carb, uitlaat, cilinder, sproeier?
 
waarschijnlijk moet je wel een randje weg frezen, omdat het een snor carter is.


wat wil je hiermee zeggen? wat is je setup? carb, uitlaat, cilinder, sproeier?
Carb: 17,5
Uitlaat: Sito Plus (zonder prop)
cilinder: standaard snor cilinder
sproeier: onbekend:confused:
-
-
-
hij had de zelfde problemen ook toen die fabriekstandaard was
 
Carb: 17,5
Uitlaat: Sito Plus (zonder prop)
cilinder: standaard snor cilinder
sproeier: onbekend:confused:
sproeier is wel handig om te weten. en je rolletjes?
heb je wel toen je die sito plus erop zette, hem opnieuw afgesteld? anders heb je nu kans dat die veel te arm / rijk loopt...
 
Back
Top