Puch Typhoon LC

Status
Not open for further replies.
Vet man een typhoon lc (ben er zelf ook an bezig;) ), En je lak is eg superdik ik zou et zeker zo laten suc6 verder.
 
Update!!

Jaja ik heb niet stil gezeten :p, heb er een paar keer op gereden en beetje afgesteld. En toen was het vliegwiel kapot door een losgelopen boutje van mijn grondplaat die lekker in mijn magneet had zitten eten. Geeft niet :) was toch het nieuwe type vliegwiel, en heb nu een oud type aangeschaft. Hij draaide op het laatst 13990RPM wat ik wel redelijk vind. Ik heb ook nog een malossi wingbell ding gekocht, en braking wave schijf, en tussenkraantje. Ook heb ik een ander kappensetje aangeschaft en ben daar druk mee bezig }).

En nu de foto's:

DSC03588.JPG


DSC03591.JPG


DSC03592.JPG


DSC03593.JPG


DSC03594.JPG


DSC03595.JPG


DSC03600.JPG


DSC03601.JPG


HPIM1569.JPG


DSC03542.jpg


DSC03547.jpg
 
Last edited:
Lijkt wel of dat middelste driehoekje aan de ene kant beetje meer uitloopt zegmaar.. maarja ik vind het nog steeds vet. Leuk project!
 
Originally posted by monstaboy
Lijkt wel of dat middelste driehoekje aan de ene kant beetje meer uitloopt zegmaar.. maarja ik vind het nog steeds vet. Leuk project!

Nu je het zegt :o
 
Ik zou waar die lamp hoort dat ronde onderaan het gat wat puntiger maken, maar wel zo dat het symmetrisch is met het driehoekje in het midden.. die zou ik dan ook nog iets aanpassen. Ik neem aan dat er geen koplamp meer in komt. Dan ziet het er wat aggressiever uit vind ik. Perfectie. 8P
 
heey kerel,

Ziet er egt zwaar goed uit man ! zeer netjes... ben benieuwd hoe hij gaat worden en gaat rijden :) ik hou dit topic in de gaten :d

mzzl's Jur van | XZ-Tuning |
 
Update: 27-11-03

Ik ben weer wat aan het plamuren geweest enz. Het is nog niet af maar er begin eindelijk wat vorm in te komen 8).

En ik ben druk zoekende naar een kleurencombo

De fotos:

DSC03612.jpg


De voorkap

DSC03613.jpg


Mijn nieuwe stuurpennetje :W

DSC03615.jpg


Nogmaals

DSC03621.jpg


Radiateur van een ktm crosser

DSC03622.jpg


Ori V.S. Ktm rad

DSC03628.jpg

kont met nog onafgewerkte knippers

DSC03630.JPG


Kont + ingewerkte knipperlichtkapjes

DSC03631.JPG


Idem dito

DSC03632.JPG


Nogmaals Rad ben bezig om ophanging te fixen

Dat was het weer voor deze week -:-
 
Last edited:
DSC03657.jpg


DSC03656.jpg


DSC03652.jpg


:rolleyes:

Het is ondertussen al weer stuk beter afgewerkt. Ik heb mijn monoseat met slijptol bewerkt omdat ik er niet helemaal tevreden met vorm was 8P. In ieder geval er zit voortgang in. Tevens heb ik van Jeroen van Kimmenade een SR rad gekocht :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top