Ik zal jullie niet gaan vervelen met mijn brommer history
, dus ik begin vanaf een paar maandjes terug:
Het begon toen met een Puch nrg extreme. Deze kocht ik met een redelijke setup:
hebo alu ng 70
hebo racing II pijp
hebo vario
hebo snaar
17,5 do
Bij die nrg kreeg ik nog een malossi vertanding 14-39, hebo vario en een hele hoop extra rollen bij.
Tijdje op rondgesjeest totdat ik een schuivertje maakte met de nrg. Toen ging er bij mij een lampje branden :! en dacht, het is toch mijn school scooter en ik maak als origineel. Dus ik de cilinder en pijp eraf geschroefd en std cil en pijp terug gemonteerd.
Toen zag ik die cilinder en pijp zo zielig liggen
en dacht daar moet wat mee gebeuren :#
Dus ik ging opzoek naar een pia scooter, ik had een sfera zien staan voor 75 euro maar daar moest teveel aan gebeuren. Na wat gezoek las ik de de advertentie van JohanV. Johan bood een typhoon lc afbouwproject aan.
Na beetje gepraat te hebben ben ik gister de typhoon lc op gaan halen voor 250 euro.
Deze was al proffesioneel over gespoten en had een nrg lc sd blok en nrg 13" wielen 8).
Nu genoeg geluld en dit moet de tijdelijke setup gaan worden })
Hebo alu ng 70 3BR-tuned (boyd)
Hebo racing II pijp
21mm phbg do
malossi 19/21mm recht malossi spruitstuk
hebo vario/ ori runner vario
doppler/rito as? (heb ik nog niet)
doppler koppeling
De foto's
zo kocht ik de tph:
Dezelfde avond ben ik de tph al een beetje gaan strippen
:
binnenkort of vanavond meer pics van de tph en de parts.
Word vervolgt
Update 24-09-03:
heb goeie zin 8P dus nu maar een update:
Alle kappen eraf:
Zo dat was het weer.
Update: 28-09-03
Het is zondag en je verveelt je, en je heb al een verneukt binnenschild liggen 8P
Update: 29-09-03
Typhoon verder gestript, kabelboom eruit, frame schoonmaken, blok schoongemaakt.