Puch typhoon 1994 loopt (maar) 30/35

Rick1234

New Member
Hallo,
aangezien ik na het zoeken naar oplossingen nog steeds geen duidelijk antwoord heb maak ik een thread ;-)

Ik heb een 1994 puch typhoon die helemaal std is behalve een nieuwe 17.5mm carb, maar hij loopt maar 30/35 ik heb de vario ring er uit gehaald en ik denk eraan om een nieuwe uitlaat te kopen en dan de prop er uit te halen, maar mijn vraag is of jullie denken dat een onbegrensde uitaat met grotere sproeier, rollen, trekveren etc er voor zorgen dat mijn snelheid meer righting de 60/65 gaat en wat zou ik nog meer kunnen doen, laat het me weten graag!
 
Advertisement - register to remove this

Dat de scooter 35 loopt met jouw setup is normaal. Als je een snellere uitlaat haalt zoals een yasuni r en deze afsteld moet deze ongeveer 20kmu harder rijden afhankelijk of je een snor of brom versie hebt.
Post automatically merged:

Dat de scooter 35 loopt met jouw setup is normaal. Als je een snellere uitlaat haalt zoals een yasuni r en deze afsteld moet deze ongeveer 20kmu harder rijden afhankelijk of je een snor of brom versie hebt.
Mocht je brom vertranding hebben zal deze na mijn idee rond de 60/64 gaan snor een stuk minder uit ervaring
 
Back
Top