Puch , 25 ding, met 50 cc

joey50cc

Well-Known Member
Hallo , Ik heb sinds kort zo'n 25 ding , en dat bevalt me best, Maar zou nu wel is de fietser willen inhalen , Heb nu een Proma circuit uitlaat , Met tandwielverhouden 16-50 , 10mm bing carb met sproeier 50 erinzitten en std luchtfilter , Maar nu wou ik er een 12mm op doen maar bij mijn cilinder inlaat voor mijn spruitstuk (Hoe dat ook heet ) loopt over naar een versmalling, en de puch van 'n vriend van me heeft dat nou weer niet , daar zie je makelijk de zuiger zitten , geen poespas in de weg.
Maar mijn vraag is nu (nadat ik alle begrenzer al weg gedremeld heb ) Hoe krijg je deze eruit , en is dat mogelijk?
(wil namelijk geen troep in mn cilinder aantrekken , En uiteraard snap ik dat ik wel mijn cilinder ff los moet halen )
MVg Joey

En alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Volgens mij was mij alleen verteld dat er een ander blok oppast , en geen andere cilinder omdat de krukas begrenst is ? "Zo'n pinnetje" Maarja , heb het nu over de vernauwing in mn spruitstuk, Maar okay probeer wel een andere cilinder, Toch bedankt
 
Misschien moet je zelf eens moeite doen om het dan wel uit te zoeken op het internet, dan wel doormiddel van je blok uit elkaar te draaien. Zoveel werk is dat niet bij een puchje
 
Volgens mij was mij alleen verteld dat er een ander blok oppast , en geen andere cilinder omdat de krukas begrenst is ? "Zo'n pinnetje" Maarja , heb het nu over de vernauwing in mn spruitstuk, Maar okay probeer wel een andere cilinder, Toch bedankt

een puch blok draai je zo uit elkaar , en het mooie is dat je dan niet meteen je lagers hoeft te vervangen , even het nokje eruit frezen en weer in elkaar ,maar eventueel kun je er nieuwe lagers en keerrringen in zetten en is je blok meteen helemaal fris (gezien de leeftijd van zo'n ding kunnen de keerringen wat minder zijn geworden)

spruitstuk kun je denk ik gewoon vervangen alleen heeft dat gewoon geen nut als de std snorcilinder er nog op zit..
 
Back
Top