Project*zenith*

seaberd

#koekwaus
Het begon allemaal op een woensdag.. Ik en een m8 van kwamen iemand die van zijn scoot af wou... Dus wij kwamen met het idee om te ruilen voor een rotte fiets om er een project van temaken :D

De volgende dag gingen we de scoot halen.. het was all1 een frame met motorblock + wat beschadigde kappen!

Image116.jpg

Image108.jpg


Toen we thij kwamen gingen we alles uitelkaar halen..
Alles was roesting en vies ! zelf de rollers waren weggeroest en vierkant!

Image120.jpg


De uitlaat die eronder zad was ook roestig en vies..! een maat van me had nog een nieuwe techniegas next ligge en wou heb gratiZ aan ons geven ( Thnx m8 :) ) All1 de pot van de techniegas vonde wij niet mooi ! toevallig had ik nog een pot van een shot in de schuur ligge! Dus hebbe we die eronder gegooit!

Image118.jpg


De carterkap was ook aardig verneukt dus hebbe we die maar alvast een mooi kleurtje gegeven!




Image121.jpg

Image123.jpg



De kappen worden binnekort ook nog gespoten ! Ik hou jullie op de hoogte! ltRz
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Kappen worden waarschijnlijk woensdag gespoten!
Als dan alles erop zit en alles loopt lekker dan komt hij voor 700 euro tekoop testaan.... Vandat geld gaan we wat mooie onderdeeltjes komen voor de zip die nu in de schuur staat te wachte om onderhande tenomen teworden
 
Waarom maak je nu dan een project aan voor die zenith?
Als je nou effies w8t en dan met die zip komt.
Das een stukie leuker:)
 
word wel jpg all1 had ff geen tijd om te veranderen want mijn photosjop liep steeds vast


Ik maak er een project van omdat de kappen helemaal beschadigt waren en met motorblok was ook aardig rot...
Nu zit er een nieuwe cilinderkop, cabr, boegie + dop, en een spuitstuk op.. en we willen hem altijd nog verkopen voor een leuk bedrag.. en met het rotte blok en die rotte kappen lukt dat nooit


De zip word ons volgend project en daar komt natuurlijk bruut spul onder.. ons butjed is nu 3000 euro voor onderdelen voor de zip.. moet wel lukken denk ik :D
 
Last edited:
thnx....

Als de scoot helemaal klaar is dan word hij verkocht voor de vraagprijs van 700 euro!

Contact me als je nu al intresse hebt of veer meer info!
 
Hier dit was ons vorge project... die op het gebied van motorisch
nog niet afis maar daar sraten we binnekort een nieuwe treat over :D

Image5.jpg

Image77.jpg
 
Back
Top