Na vele topics gelezen te hebben over topscooter dacht ik: Kom laat ik een topic maken van mijn vriendin d'r standaard scooter.
Het betreft hier een piaggio zip sp luchtgekoeld.
De set up:
Piaggio AC carters Bart tuned
Malossi MHR team 50 cc AC Bart tuned en vriendelijk bedankt Roké
Malossi MHR team 85 mm krukas
Malossi VL 13
Malossi recht spruitstuk (nummer 4)
Malossi poulies
Malossi Wing Bell
Malossi vertanding 14-14
Malossi RS 24-10 Voor en Achter
Malossi remsegmenten voor en achter
Malossi remschijf
Polini vario
Polini 2G koppeling
Dell'orto 14 mm Bart tuned
Selletra analoog Binnenrotor
DPR uitlaat met Bart flens
Zijn nu druk bezig met de afstelling en om het geheel draaiende te houden. Volgens testcoureur Dani moet het een aardig snel scootertje geworden zijn
Update 08-02-2004
Vandaag wezen trainen op Amsterdam. Maar helaas bleek de betrouwbaarheid van de standaard scooter niet wat het zou moeten zijn. Na een x aantal ronde was het al weer tijd voor een nieuwe zuiger wegens hevige detonatie. Waarschijnlijk staat de ontsteking toch net wat te krap. Daarboven op kwam ook nog eens een valpartij op het natte gladde Amsterdam.
Het betreft hier een piaggio zip sp luchtgekoeld.
De set up:
Piaggio AC carters Bart tuned
Malossi MHR team 50 cc AC Bart tuned en vriendelijk bedankt Roké
Malossi MHR team 85 mm krukas
Malossi VL 13
Malossi recht spruitstuk (nummer 4)
Malossi poulies
Malossi Wing Bell
Malossi vertanding 14-14
Malossi RS 24-10 Voor en Achter
Malossi remsegmenten voor en achter
Malossi remschijf
Polini vario
Polini 2G koppeling
Dell'orto 14 mm Bart tuned
Selletra analoog Binnenrotor
DPR uitlaat met Bart flens
Zijn nu druk bezig met de afstelling en om het geheel draaiende te houden. Volgens testcoureur Dani moet het een aardig snel scootertje geworden zijn
Update 08-02-2004
Vandaag wezen trainen op Amsterdam. Maar helaas bleek de betrouwbaarheid van de standaard scooter niet wat het zou moeten zijn. Na een x aantal ronde was het al weer tijd voor een nieuwe zuiger wegens hevige detonatie. Waarschijnlijk staat de ontsteking toch net wat te krap. Daarboven op kwam ook nog eens een valpartij op het natte gladde Amsterdam.
Last edited: