Project runner

sr-racer

..:: [ Speed runneR ] ::.
Project runner nightrider
Zo, dit wordt hij dan...
Het is een darkdreamer uit de 7e maand van '97
Ik heb al een hoop kappen eraf. Voor de rest heb ik er nog niets aan gedaan.

Hier komen de pics:
Dit gaat hem dus worden [ alleen nog weinig van te zien ;) ]
forum.jpg

leuke SpoorBooM :|
forum1.jpg

mmmm, paar kapjes
forum2.jpg

dit is het niet echt schone blok
forum3.jpg

:| powerfilter :|
forum4.jpg

Gilera Racing VII :D
forum5.jpg

Voorkant
forum6.jpg

achterkant
forum7.jpg


Ik ben nu vroeg uit men bed, moet om 15:00 gaan werken. Heb dus weer lekker tijd om er wat aan te doen... maak straks weer pics...

Wat zijn de plannen?? Ik ga hem qua uiterlijk en motorisch helemaal veranderen. Heb nog geen Idee hoe ik hem gaa spuiten??? Echt duister nog voor mij... wel wordt al het ligt etc. verwijderen. Lichtunits enz worden dicht gemaakt met polyester. kappen gaat in gefreesed worden.

Motorisch zit ik op dit moment aan dit lijstje:

Cilinder: Polini Evolution 70cc ( Koopmans stage 5 tuned )
Carter: Koopmans stage 3 tuned
Uitlaat: Hebo Racing II
Carburateur: 28mm keihin PWK
Krukas: Malossi RHQ ( pen 12 )
Lagers: c4
Transmissie: overrange set malossi
Koppeling: malossi delta C.
Koppelingshuis: Malossi
membraan Polini Evo
Spruitstuk: Recht spruitstuk
Onsteking: Hpi + binnenrotor

Als je suggesties hebt voor de setup, hoor ik het graag
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Update 16-12-03

Flink bezig geweest. Wel al enkele problemen ( gelukkig niet allemaal door mezelf )
Wat ik zelf had gedaan is deze keerring gemold, die ik er dus ook niet uit krijg, en dus maar door koopmans laat vervangen. Denk dat ik er ook maar meteen een nieuwe lager in laat zetten voor de uitgaande as

forumoeps.jpg


En de debiel waar ik de scoot van heb gekocht, heeft de tabeindes met locktite vast gezet!!

Resultaat: 2 afgebroken tabeinde... Geukkig heb ik een Goede vriend hier ( bastaart ) met een lieve vader, die dit als resultaat heeft gebracht:

forumthnx.jpg

Dit is dus m6 gebleven :D


Dat waren eigenlijk de tegenslagen. Alleen uit het andere deel moeten de tabeindes nu nog uit de andere helft krijgen :|
Als dat zo ver is, gaat hij dus naar koopmans, voor een zandstraal beurt, een stage 3 tuning beurt en de lager en keerring worden vervangen...

Hier het frame:

frame.jpg


en het blok

forum15.jpg


K ben ook al bezig met het onwerp van het uiterlijk, heb vandaag polyester gekocht en schuurpapier
 
Lekker kaal zo:p

Gelukkig heb je die tapeinden er heel uit gekregen,

Weet je al in welke kleuren je em wil spuiten of nog niet?

Check mijn project ook ff.
 
even voor de duidelijkheid, ze waren dus afgebroken tot op het blok. Toen hebben we geprobeerd ze met linkse tabeinde eruit te halen... deze brak aan iedere kant af, en zat dus nu ook in het blok!! En dat was dus GEHARD staal :|

Gelukkig is het goed afgelopen... morgen ga ik de andere kant warm stoken, en proberen die eruit te halen...

Kleur.... pfffffffffffffffffff heeeeel lastig.
Ben al een hele tijd aan het denken, maar om een originele kleur te pakken, die ook nog niemand heeft, lukt bijna niet...!!!
Wat ik al wel weet, is dat ik een mal ga maken voor het achterlicht. voorlicht geeft weinig nut, dus pak ik een lege koplamp. knipperlichten worden ook gepolyesterd...
 
ff udate van een wat planne...

Olie tank blijft eruit! en pomp dus ook! ik ga zelf smeren.
Ik ben opzoek naar een andere bezine tank. eentje van 5 liter ofzo, zodat da kollosaale ding voorin weg kan, anders wordt hij te zwaaar.
Ik ga zo beginnen met schuren, polyesteren en freezen, maar ik ga eerst bij de marco een Dremel halen ( afgeprijsd :) )
Pics volgen snel
 
mmm, denk ik wel ja, dat ik spijt krijg ;) ( NIET DUS )
Ik post morgen foto's van weggewerkte knipperlicht gaten in de runner kappen ;)
Alleeen morgen ff plamuren en FLINK schuren :)
 
Back
Top