This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ProJect: NeoRoX

Kwaliteit van het spuiten is zeer goed vind het wel wat hebben dat kleurtje. maar parlemoer had mss nog leuker gestaan ?
 
Tja ik had zelf gekozen voor een speciale parelmoerkleur als het toch geld moest kosten. Het is zeker uniek en zal nooit meer vertoond worden, hoop mijn nearoxje ooit nog eens helemaal af te maken.

Ding is zeker heel uniek melvin daarvoor mijn complimenten, en mooi gespoten is het zeker. Perfect met puntjes op de T of dat kan niet naja laat maar. Ding is fockin phat.

Echt hoop dat er ook nog wat power bij komt

Groeten Basten
 
langras said:
miss dat je naar all-stoff in alkmaar kan gaan is toch niet zo ver rijden voor toch?
d8 dat de prijs daar ongv 90 euro was

ik heb ook nog wel adresje voor je als je foto's van haar werk wil zien chek me special dat is marleen venmans te lepelstraat (noord-brabandt) 0616860352 en die zit rond de 65 en dat is meerdere kleuren en eventueel tekst

rolators

ps en als je dan toch special kijk la dan berichtje achter
 
Er orgineel allemaal.. Maar ben alleen niet zo weg van de kleur maja ieder zijn smaak.. Ik zou je velgen in ieder geval niet wit maken dat staat niet echt bij de ''special paint''

MVG
 
Ziet er ZEER gelikt uit man *D
Heb je al een aeroxvork? Zoniet heb ik wel 1tje voor je

Mzzl