7 !70ccwallaroo Banned 21 August 2004 #1 dit is mijn wallaroo hij ziet er nu nog iets vetter uit maar dit zijn de paar laatste pics ervan. ben begonnen bij een maat van mij in deurne .we hebben van 2 wallaroo's 1 wallaroo gemaakt met de beste onderdelen. nu is hij bijna klaar. setup= Polini 70cc W-poort MHR 19mm Carburateur Top racing Krukas MHR/Selletra ontsteking +MHR binnenrotor voor 20000Rpm Bij mij geeft ie zo'n 13000RPM
dit is mijn wallaroo hij ziet er nu nog iets vetter uit maar dit zijn de paar laatste pics ervan. ben begonnen bij een maat van mij in deurne .we hebben van 2 wallaroo's 1 wallaroo gemaakt met de beste onderdelen. nu is hij bijna klaar. setup= Polini 70cc W-poort MHR 19mm Carburateur Top racing Krukas MHR/Selletra ontsteking +MHR binnenrotor voor 20000Rpm Bij mij geeft ie zo'n 13000RPM
area_51_member scooterloos 21 August 2004 #2 Ziet er wel leuk uit, maar post eens wat filmpjes, ik ben toch altijd benieuwd maar filmpjes van die wallaroo dingen.
Ziet er wel leuk uit, maar post eens wat filmpjes, ik ben toch altijd benieuwd maar filmpjes van die wallaroo dingen.
1 1MasterZipSp Guest 21 August 2004 #4 Ziet er wel leuk uit Ga je er nog meer aan doen of is het dalijk echt af en kome er nog wel filmpjes want ben ook wel benieuwd.
Ziet er wel leuk uit Ga je er nog meer aan doen of is het dalijk echt af en kome er nog wel filmpjes want ben ook wel benieuwd.
H Henk_de_mol Old skool member 21 August 2004 #6 Meer iets voor scooterbase.net dus deze gaat dicht..