This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Project Aerox#Jaguar

Status
Not open for further replies.
Hij word wel erg gruwelijk. En je beendschild is ook mooi geworden(Mag je voor mijn ook wel zo spuiten)

Ga zo door en zie je mischien wel in lelystad.

mzzl
 
Originally posted by Alfa-Aerox
Hij word wel erg gruwelijk. En je beendschild is ook mooi geworden(Mag je voor mijn ook wel zo spuiten)

Ga zo door en zie je mischien wel in lelystad.

mzzl

Volgens mij gaat lelystad niet door. check je pm ff8)
 
eyyy gozer!

die kappen heb je echt super mooi gedaan
*applausje*

zodra het een paar dagen lekker weer is moeten we maar es gaan meeten in soest
 
Heel mooi gespoten zoals al vele malen is gezegd.. ben alleen niet echt te spreken ove rje clamp/stuur
 
Originally posted by AeroX-70
eyyy gozer!

die kappen heb je echt super mooi gedaan
*applausje*

zodra het een paar dagen lekker weer is moeten we maar es gaan meeten in soest

Volgens mij heb jij je Replica in de verkoop8). Nee is prima als mijne nOg rijdt dan doen we dat. (is namelijk een verassing op komst )

Originally posted by Lars#Dragster
Heel mooi gespoten zoals al vele malen is gezegd ..ben alleen niet echt te spreken ove rje clamp/stuur

Er zat normaal een mooie Sigma teller op. Maar die ben ik helaas kwijt na een avondje beunen.
 
Originally posted by holfg
Volgens mij heb jij je Replica in de verkoop8). Nee is prima als mijne nOg rijdt dan doen we dat. (is namelijk een verassing op komst )

Wordt wel leuk 8) , van de zomer ff flink knallen denk met zn allen.
 
Zo dan ff een UPDATE:

Yasuni C16 de deur uit.... Welkom C208)



Verder plannen:

- Eerst maar is ff onderkuip, Z-kappen een mooi likje geven.
- Athena vlinder aanschaffen8)
 
Originally posted by holfg
Er zat normaal een mooie Sigma teller op. Maar die ben ik helaas kwijt na een avondje beunen.

dat maakt het stuur niet mooier
de kappen en de rest van de shizzle zijn wel ubervet :W
 
Originally posted by holfg
hahaha bassie bassie bassie toch....... Nee word wel wat kerel. Morgen ff beunen aan je scoot?

Neej , niks aan te doen...moet ff geld fixen voor een berg nieuwe onderdelen :| Maarja niemand werkt echt mee financieel
 
Damnz Damnz Damnz.. wat zien die kappen er mooi uit... Die van mijn zijn door proff spuiter gespoten... en als ik dan die van jou bekijken lijkt het net alsof ze ook door een proff spuiter gespoten zijn. Ziet er echt heeel erg netjes uit.

Als ik ooit nog is wat wil laten spuiten.. weet ik je te vinden

Marlon
 
Originally posted by sr-xtreme
zeer vet !
spuit je ook voor anderen btw ?

Ja ik spuit regel matig voor anderen.. Soon kan je alles bewonderen op: R.L. Paintings.tk Me MHR-Replica heeft toch echt hoogstwaarschijnlijk een nieuwe eigenaar Dus updates volgen.
 
Status
Not open for further replies.