[project] aerox-evo70

test
banplz.gif
 
CILINDER IS NOG 'HEEL', alleen de koppakking was verrot.

dingetjes was niet om te kicken, sotnd nog vrij bovenaan :) maar ik wou het ff bij de hand hebben...
 
wat schade ja... :P

heb er aan gedacht hem precies hetzelfde te maken, maar zijn nu veel andere mensen met west stickersetje enzo. wil nu iets echt unieks.
 
hij word echt al bruut!

We hebben al een zooitje kappen geschuurd en die zijn van zwart plastic. Hij gaat zo nog ff rond sjeezzzen. :)

Ik moet eigenlijk nog ff een filmpie maken van mark die zijn kappen schuurd want dat is echt lievvv .
Hij aait de verf eraf. Hij 1 kap klaar en ik 2 a 3 :P

Ik voel de blaren alweer goed :D
 
Originally posted by A-Bizar
hij word echt al bruut!

We hebben al een zooitje kappen geschuurd en die zijn van zwart plastic. Hij gaat zo nog ff rond sjeezzzen. :)

Ik moet eigenlijk nog ff een filmpie maken van mark die zijn kappen schuurd want dat is echt lievvv .
Hij aait de verf eraf. Hij 1 kap klaar en ik 2 a 3 :P

Ik voel de blaren alweer goed :D

Whahaha andries de schuur master "MET BLAREN" :p Maare mark wat is de planning voor je kappies te spuiten, wanneer bedoel ik dan vooral...
 
uhm... andries, ik heb eergister ook nog 1.5 uur geschuurd aan jouw 2 kapjes... waren nog totaal niet af :P
maar toch bedankt, wanneer kom je die laatste 3 doen ? :*

niels: geen flauw id, ergens in mei of juni 8)
ga eerst gewoon ff zwart rondrijden en de kapjes aanpassen en repareren.

zijn jullie jaloers ofzo, dat het uiterlijk gaar moet blijven... ? :rolleyes: ;)
 
Originally posted by aerox-evo70
uhm... andries, ik heb eergister ook nog 1.5 uur geschuurd aan jouw 2 kapjes... waren nog totaal niet af :P
maar toch bedankt, wanneer kom je die laatste 3 doen ? :*

niels: geen flauw id, ergens in mei of juni 8)
ga eerst gewoon ff zwart rondrijden en de kapjes aanpassen en repareren.

zijn jullie jaloers ofzo, dat het uiterlijk gaar moet blijven... ? :rolleyes: ;)

.... die hoekjes schuur je in 10 minuten :P LOL :)
Ik kom deze week wel weer ff helpen als je thuis bent... als we een beetje de tijd er voor nemen, kunnen we die kappen even allemaal af krijgen deze week :D

Zullen we gelijk die pijp even doen dan?
Met die van mij ben ik ook weer bezig :P ( check project :) )

Zie je van de week.

Laterz
 
Back
Top