This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[project] aerox-evo70

Originally posted by aerox-evo70
mensen, jullie weten niet wat het is om zo'n ding als straatscooter te gebruiken, elke dag naar school ofzo...
jawel 8)

maar ik zie eindelijk een nieuw cilindertje.
evo power :*
succes ermee
 
eindelijk foto's ter-aar







overrange is nu ook definitief besteld

ben er nu ook achter dat ie zo gaar reed en de overbrenging niet af te stellen was omdat me carb kut is/staat.

hij wou op een gegeven moment(met deze kou) nog maar 12.5k draaien, dus ik nog lichtere rollen erin, nog steeds 12.5k.
maar toen draaide ik me gas 1/10e trug en toen vloog ie naar de 14.5k...

iemand verstand van 28 mikuni afstellen ? ik kom er niet echt uit en heb ook geen zin altijd 9/10e gas te rijden.
 
uhhh mark??? dit was nog in bodegraven hoor

eddit: leuk trouwens dat foto's van mij maken moeilijk is he...
Ik sta verscholen achter six. je ziet alleen me petje.
 
zijn ook de enige foto's die nut hebben, ga niet de politie en de testbank hier neerzetten, die kunnen wel in ter-aar topic.... 8P

edit: ik heb ook wel van jou or (is alleen groter dan 200k dus kan niet uppen :S)
 
Last edited:
Originally posted by aerox-evo70
zijn ook de enige foto's die nut hebben, ga niet de politie en de testbank hier neerzetten, die kunnen wel in ter-aar topic.... 8P

edit: ik heb ook wel van jou or

weet ik maar die mag je niet posten he 8P foto's van mij mislukken altijd
 
overrange setje zit erin, rijdt al wel aardig.
alleen moet nog erg veel gebeuren aan me carb. ben gelukkig al van 2,5mm sproeier naar 2,0mm gegaan, maar wil nog steeds niet echt toeren draaien op top.

cilinder is hopelijk voor oisterwijk af, zal waarschijnlijk nog niet perfect afgesteld zijn...
 
ok, me carb is eindelijk wel 'lekker' afgesteld, het overrange setje ook, moet alleen nog een shimmetje in.
draait nu constant 14k.
13 maart weer ff op de testbank, hopelijk met de nieuwe cilinder.
 
!!! UPDATE !!!

zaterdag voor oisterwijk ff gebankt bij koopmans, jammergenoeg nog steeds met de oude cilinder.

resultaat:




omgerekend dus nog steeds 18.5 pk

alleen vaag dat ie ongeblokkeerd 1000 rpm minder draait ?
op de weg draait ie dus wel gewoon boven de 14k

mja, in oisterwijk zelf 1x gesprint (nog verloren ook). scooter wou wel, maar ik zat een beetje te dagdromen bij de lichten en toen ik eindelijk wegging hield ik m niet op de grond, anders had het een stuk spannender geweest
net trug van het sprintje ging me koppakking verrot, einde vd blaasdag...

voor de sprint



net voor het te laat weggaan



na de sprint :S



blokje ligt nu helemaal uit elkaar; schoonmaken, stralen, nieuwe cilinder, nieuwe lagertjes etc.
ook ben ik begonnen met het ontstickeren vd kappen, hopen dat ik binnekort wat geld over heb om te spuiten.

heb nog wat gepaint en zo moet ie ongeveer worden:



dat was het dan weer
 
Last edited:
Hey ik heb dit ding om kwart over 5 ingeladen zien worden op een trailer in Oisterwijk. 8P

Succes iig!
 
die komt samen met de nieuwe cilinder

zuigertje deed het nog prima btw

trailer ? bouwvalkrotdingmetwieltjes bedoel je
 
Last edited:
Haha heeft die cilinder het nu echt eens begeven damn die heeft een lange historie! Kijken wat tie gaat doen met je nieuwe cilindertje!

Ciau
 
cilindertje leeftnog hoor, wordt tuningsprojectje, kijken als we echt niet meer op safe spelen...

jouw scooter duurt btw nog ff, blokje duurt nog een week ofzo