[project] aerox-evo70

begrenzer uit de demper is gewoon zoals alle andere demper begrenzers:
2 schroefjes los
omhulsel eraf
demperwol eraf
dan zie je een GROOT ding aan de voorkant, een soort buisje die is dichtgeknepen aan 1 kant.
die eruit slopen

het scheelde ongeveer 2 pk (onafgesteld)

i never saw an exhaust which was broken like this either...
 
Ik wil dan ook nog ff scheuren met de oude evo hoor!!!
Dan mag je ook een rondje op die van mij strakjes :)

Neej geintje hoor... maar ik wil er wel bij zijn als je m opbrand :D
 
Originally posted by aerox-evo70
ik weet alleen nog niet hoe... misschien vage brandstof proberen ofzo... 8P

Mark, pak dan metanol. Gooi gewoon een litertje door je benzine.
Dan heb je met goede smering 5 min. plezier.
En dan gaat ik ook flink gekker natuurlijk ;)
 
Originally posted by A-Bizar
Mark, pak dan metanol. Gooi gewoon een litertje door je benzine.
Dan heb je met goede smering 5 min. plezier.
En dan gaat ik ook flink gekker natuurlijk ;)


hehe,metanol :p. Met een metanol mengsel gaat ie zoals kiwi altijd zegt 36 op de grond en 140 in de lucht :p, wel goed oppassen dat je niet te hoog gaat vliegen :)
 
als je harder wil gaan moet je gewoon ff bij een modelbouw zaak langsgaan en daar ff een litertje brandstof halen.
dan kun je kiezen hoeveel procent nitro je wil hebben. gaat tot 30 % nitro geloof ik. hierbij zit ook nog wat methanol bij en andere superbrandbare zooi.
 
damn bart slaap lekker, je hebt die gelaste pijp al 3x in je handen gehad ofzo!! en ik zou geen metanol nemen mark, dan weet je tenminste dat je niet alleen je cil sloopt. zou gewoon hele berg van die boost erin gooien, of hem niet oprijden, kan altijd nog reserve cil zijn.

off/ cris jij loopt niet 8r wou je zeggen :) off/
 
Originally posted by aerox-evo70
ik weet alleen nog niet hoe... misschien vage brandstof proberen ofzo... 8P

}) Ik heb nog wel wat nitromethaan voor brandstof autootjes staan. })

Het moet natuurlijk wel gefilmd worden :D
 
Originally posted by kiwi-rox
damn bart slaap lekker, je hebt die gelaste pijp al 3x in je handen gehad ofzo!! en ik zou geen metanol nemen mark, dan weet je tenminste dat je niet alleen je cil sloopt. zou gewoon hele berg van die boost erin gooien, of hem niet oprijden, kan altijd nog reserve cil zijn.

off/ cris jij loopt niet 8r wou je zeggen :) off/


Ik doe me best kiwi :)

maar mark, wat kiwi zegt klopt wel, straks rij je nog veel meer kapot zoals lagers etc en dan schiet je helemaal niet op met je project :p
 
Originally posted by amico-70 cc
Ik doe me best kiwi :)

maar mark, wat kiwi zegt klopt wel, straks rij je nog veel meer kapot zoals lagers etc en dan schiet je helemaal niet op met je project :p

Met goede smering etc. moet het wel goedkomen. Nitromethaan smeert ook al erg goed van zichzelf.
 
damzz stelletje aarzen ga eerst eens vragen aan mark en dan pas bleren van huh je loopt achter.......

HaHa jullie lopen achter! :X

btw mark had je dat meeltje nou geleze over dat sealen?

en idd post eens normaal cris

greetzz
 
oi, ik had weer es nix te doen dus ben ik maar ff je rox gaan soepe;) sorry daarvoor:P

aeroxforum.jpg
 
Back
Top