[project] aerox-evo70

zo dan.. :)

809...659DSCN0127.jpg


K*Tzooi werk dus niet (of opt moment niet)
 
Als het de foto`s zijn van je sooterbase, mag je je rox nu wel eens een goed leven schenken en hem eens gaan strippen en goed in de soap zetten ;)

// Ik wil anders je foto`s ook wel ff hosten ..
 
mja, kut lycos, gister gvd een half uur bezig geweest met aanmelden en uppen enzo, en nu zijn ze er alweer af :S:S:S, ga nu ff proberen met uploadit.org

ja, ik maak m nooit schoon :P en zeker nu in de winter niet...
 
Last edited:
mja, mag er ook maar 5 bij uploadit :P ik probeer wel ff met scooterbase dan, verveel me nu toch :P

sorry neo, zal je nooit meer ongelijk geven
sorry johan, mag ik je scoot gebruiken ?
 
Hey Mark, gare scoot..

Je krijgt wel 5 sterretjes maar das alleen omdat ik je ken :P
Verder wel k0el hoor en volgens mij had ik een pic daarvan gemaakt @ lely... 8)
 
kijk nou!!! markie heeft een project toppic :)
Tjah ik zie m bijna elke dag dat ding van jou dus je weet al wat ik er van vind :#
Blijft gewoon power in zitten terwijl die cil echt dood is :P
Onbegrijpelijk.
Als ie straks klaar is en je kleurtje zit erop dan is ie echt zwaar gek!
Zie je vant weekend ;)
 
joo boertje niet liegen he, je heb hem zondag nog gewassen!!! :)
en ja wat moet ik er over zeggen ken het ding net zo goed als jij, door en door dus. maa het blijft blaasbak ondanks dat me a zuiger met 4 warmlopers nu in je c cilinder zit. spreek je morgen.
mzzl

kiwi
 
ofwel zie ik scheel ofwel ben ik een n00b, maar zit die snaar daar nu niet verkeerd 8P

ziet er voor de rest wel mooi uit! ook mooie kleurencombo, hopelijk komt er iets van!

groeten bastaaa
 
Ik meen dat zn Vsnaar steeds omdraaide onder het rijden :p , was tijdje terug een topic over :P

Ik vind het een ubergaar ding :P, maarja zoals je zegt "eerst het vermogen" dus ben benieuwd wat het gaat worden :)
 
v-snaar draaide om door warmlopers, daarom staat ie ook bij de gare cilinder :P

ik heb m niet gewassen, ik heb de modder van meeting teraar eraf geveegd...

de gaarheid van het ding gaat wel weggewerkt worden volgend jaar, ben ik van overtuigd!
 
Back
Top