This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[project] aerox-evo70

Mark gooi de carburateur weg , ik heb je zien rijden , maar de ene keer loopt ie netjes en de andere keer kut.Ik hield je trouwens aardig bij met me wheelie ding.
 
arnoud, je had gelijk

ik zei het aan het begin van de dag ook al: als ie niet kapot gaat is het geen geslaagde meeting, en waarempel om half 5... koppakking ge-owned

na het UUUUUren sleutelen aan de carb kwam de gedachte/relatie carb-koppakking in me boven, binnenkort ergen een keihin lenen, als ie dan lekker loopt gaat de mikuni dan toch maar de deur uit...

om trug te komen op de meeting:
WAT een **** carb
vol gas, 14.200 rpm, vrij netjes gezien de bankresultaten, alleen om de 20 meter viel ie dood...
3/4 gas, 14800-15100 rpm, trok beter dan vol gas, maar natuurlijk veeeel te veel toeren, plus dat ie nog steeds bleef uitvallen om de zoveel meter.

heb dus 2 gasnaaldstanden geprobeerd, sproeiers 270-310, met luchtfilter, zonder filter, filter afgeplakt, zo goed als alle mogelijke afstellingen, maar het probleem bleef.

verder heb ik een evo50 gevlamd
en een nrg met speed en dpr, en zelfs nog een onbekende rode rox(BT?)
de rest verloren, gewoon puur doordat ie niet wegkwam en/of uitviel om de zoveel meter

btw: die 'drempeltjes' waren echt zo erg niet, ging er ook gewoon overheen met 100 digi...

foto's volgen morgen ofzo
 
Aerox-Evo70 said:
en zelfs nog een onbekende rode rox(BT?)

nee ik kwam eerst langs met de deltaclutch die een clipje miste.Ik reed met de rode phantom , met gouden oud type sr velgen en c21.Daar kan je niet omheen gekeken hebben.Ik heb ettelijke keren achter je gereden , met 3/4e gas hield ik je goed bij .
 
ja, wanneer krijg ik me clipje trug :O nee geintje

mja, ik reed ook 3/4 gas hew (met 500-1000 rpm teveel)


A-Bizar: 24 is te klein idd, als ik een carb test moet het er wel 1 zijn die ik eventueel ook zou kopen...
 
alvast 3 fototjes...

scootie tegen paaltje, met erachter de rally van chris en mijn autotje


klaar voor sprintje, werd helemaal zoek gereden


sprintje tegen jeroen, 1 vd 2 keer dat ie wel redelijk weg kwam...
 
Last edited:
ik vind dit ding zooooooo gaar he

Ziet er niet uit, t rijd voor geen schijt! En jij kan niet rijden

Zoo dat is er ook weer uit!

Voor de rest nog veel suc6!
 
heb jou ook nog ff gemeet , voor het sprinten liep ik ff naar je toe, toen wilde je net gaan testen, vond em idd erg veel toeren maken en hoorde ook iets ratelen binnenin, zal je vertandingsdeksel denk ik zijn.