[project] aerox-evo70

het is ook gewoon grappig dat het steeds kapot gaat... (btw: een koppakking ownen valt nog wel mee, ik doe bv wel lang met cilinders ed...:X)

ik heb alleen geen geld om ALLES in 1x nieuw te kopen, volgens mij vergeten sommigen dat ik een low-budget scoot heb, en dus NIET 500 euro per maand oid eraan uit kan geven.

ik hoop dat het dus wel heel blijft met de nieuwe carb en de juiste tapeinden.
 
ik en meer mensen hebben geen dik budget!
Ik geef nooit meer als 100 euro in de maand uit aan me scoot, maar kon toch vanaf het begin iets opbouwen Nu moet t wel weg ivm autoreparatie betalen maar goed!

Tis mogelijk als je er ff iets voro op zij legt! Dat gaat je uiteindelijk veel geld / kosten / moeite besparen.
 
Arno said:
ik en meer mensen hebben geen dik budget!
Ik geef nooit meer als 100 euro in de maand uit aan me scoot, maar kon toch vanaf het begin iets opbouwen
Tis mogelijk als je er ff iets voro op zij legt! Dat gaat je uiteindelijk veel geld / kosten / moeite besparen.


Dit probleem ken ik ook, en mark denk ook. Maar ach, als mark het geld dr voor heeft komt het helemaal goed :)
 
Arno said:
ik en meer mensen hebben geen dik budget!
Ik geef nooit meer als 100 euro in de maand uit aan me scoot, maar kon toch vanaf het begin iets opbouwen Nu moet t wel weg ivm autoreparatie betalen maar goed!

Tis mogelijk als je er ff iets voro op zij legt! Dat gaat je uiteindelijk veel geld / kosten / moeite besparen.

ah joh... zeur niet zo ;)

mark is lekker bezig en geloof me... 2005- gaat de 20 makkelijk lukken en dan ziet ze scoot er ook mooi uit :)

Zoals ik altijd maar zeg... ik heb meer bewondering voor dit , dan voor mensen die zo ff 2k + eurie er tegenaan klappen en 20 scoren omdat ze alles laten tunen en alles laten afstellen op de testbank.

Markie , ga lekker zo door jongen :* :)
 
A-Bizar said:
ah joh... zeur niet zo ;)

mark is lekker bezig en geloof me... 2005- gaat de 20 makkelijk lukken en dan ziet ze scoot er ook mooi uit :)

Zoals ik altijd maar zeg... ik heb meer bewondering voor dit , dan voor mensen die zo ff 2k + eurie er tegenaan klappen en 20 scoren omdat ze alles laten tunen en alles laten afstellen op de testbank.

Markie , ga lekker zo door jongen :* :)

Vind ik ook Andries:)
Gewoon lekker rustig aan Mark, niemand haast je toch?

Een c21 naais:)
Wordt tijd voor een nieuwe foto denks:W
 
Hopen dat je aerox net zo lekker of beter knalt met de c21 als mijn phantom . Komt allemaal wel goed met mark:).Ik vind de scooter nu trouwens wel mooi :D;).
 
jah, ik wou eigenlijk ff wachten, en pas weer updaten met een grafiek van 20pk+...

maar detox moest m weer zonnodig kicken :P

ik ben de digi cam kwijt, dus foto's moeten nog even wachten :X
 
Aerox-Evo70 said:
jah, ik wou eigenlijk ff wachten, en pas weer updaten met een grafiek van 20pk+...

maar detox moest m weer zonnodig kicken :P

ik ben de digi cam kwijt, dus foto's moeten nog even wachten :X

en dan vraag je die nie ff aan 1 van je flientjes :(
 
nee, we waren ff intern aant verhuizen (vloerbedekking weg, laminaat erin) dus ding lag verstopt.

anyway...

school16.jpg


c21 hoop ik na t weekend binnen te krijgen.
 
Back
Top