problemen met gilera ice

elmow

Well-Known Member
Ik heb laatst een gilera ice gekocht, maar toen ik hem kocht reed hij 75 en zonder lucht filter. Daarom had ik er een vario begrenzer in laten zetten, maar toen reed de scooter naar mijn zin nogsteeds te hard. Nu heb ik hem samen met iemand zelf begrenst. Wij hebben een ring in de uitlaat gedaan, een ring in het luchtfilter, en een standaard sproeier er in gezet. Maar nu rijd hij het ene moment met een top van +/- 30 km/h.. en het andere moment met een top van +/- 65 km/h.

Kan het komen doordat ik de rolletjes niet heb vervangen ?
Of heeft iemand een andere oplossing ?



Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Weet niet pcies wat je met je luchtfilter heb gedaan, maar zorg eerst maar dat dat gewoon orrigineel is. Heb je die ring er gwoon goed vast ingelast? Als deze los zit kan het daardoor komen dat de topsnelheid steeds varrierd. Ten slotte kun je je bougiekleur op top even bekijken, om te bepalen of je goed zit met je sproeiermaat
 
Ik had een ring in het rubberen pijpje van de carburateur naar het luchtfilter gedaan. En een los ringetje in het uiteinde van de uitlaat (alleen die ring in de uitlaat maakte geen verschil uit met het rijden). En er zit nu een orriginele sproeier in.
 
Back
Top