duidelijk verhaal Eurokit.
eigenlijk heb je dus veel rommel gehad en er veel geld aan uit gegeven.
daarna besloot je toch maar voor degelijkheid te gaan als ik het zo lees hahaha.
mijn brom/snor en scooter verleden is niet zo groot.
min aller eerste brommertje was een gilera citta . gekocht voor 75 gulden, had toen nog geen rijbewijs en gele voor onderhoudt .hij heeft het ook niet overleefd.
daarna kwam er een baotian killerbee .. wat een
gr@fding was dat.! een en al problemen .totdat het frame gebroken was in garantietijd .
ik kon kiezen of mijn geld terug of een nieuwe baotian killerbee.. ik heb besloten wat te regelen met de dealer.
ik koos niet voor geld terug maar voor korting op een yamaha aerox.
dat was een prima keuze.
wat een degelijkheid , alles aan de scooter was gewoon kwaliteit. daar heb ik c.a. 40.000 op gezet totdat ik mijn rijbewijs kreeg.
daarnaast een standaard gilera citta gehad .leuk ding, helaas verkocht aan een "vriend" die hem half sloopte en verkocht voor dubbel het geld wat ik er voor vroeg.
kerel met 2 linker handen en oogkleppen zoals een paard.
zonde want de citta heb ik zeer goed onderhouden ,eveneens als de aerox.
daara nog een project scooter gekocht . een yamaha neo's AC.. DR70 rpm tuned 19mm carb/gianelli shot/"open"luchtfilter/race vertanding/torquedrive /speedclutch en race vario...
man man man wat een trekkracht had dat ding ,heerlijk. weg gedaan wegen overcompleet want de aerox en auto had ik ook nog.
nu dan weer een Peugeot ludix voor korte afstanden max 40 km per rit.
deze mag ietwat harder lopen da orgineel. en dat doet ie ook.
belangrijkste is dat hij goed is.. dat alles werkt en dat hij het blijft doen.