probleem zip sp2000

Status
Not open for further replies.

Tommy.

*BA DUM TSS*
eey.

ik heb een zip sp2000 blokje met een probleem.
wanneer ik hem start gaat hij direct toeren maken en wil er vandoor.

heb hem gekocht en toen liep het niet. heb toen naaldlager en zuiger vervangen, nieuwe pakkingen etc. maar nu dus dit probleem.
wel wil hij nu gewoon gelijk starten.

de gasschuif komt gewoon normaal naar beneden. wel zag ik dat er een gasnaald in zit zonder punt eraan zegmaar. stompe naald:p

iemand misschien een idee wat dit zou kunnen zijn?
bvd, Ken
 
Advertisement - register to remove this

waarschijnlijk staat je stationair schroef te hoog.
Dit is de schroef op de cabarateur met een veer erop.
Draai eraan tot hij goed stationair loopt, veel succes
 
Misschien valse lucht ergens als ie in toeren doorschiet?
stationair schroef zal het wel niet zijn want daar had je vast zelf ook aan gedacht :p
 
valse lucht zou je dan als eerst zeggen idd.

Andere gasnaald standen geprobeerd? Ik heb het ook met m'n snorzip, daar is het gewoon de electrische choke die hem tript bij wat kouder weer etc:+
 
stationairschroef is het indd niet.
valse lucht lijkt me ook niet, aangezien ik de inlaat en cilinder voorzien heb van nieuwe pakkingen, én vloeibare pakking ertussen voor de zekerheid.

ik ga het toch eens even controleren zo of hij misschien ergens valse lucht pakt, en even zonder choke proberen, daar had ik nog niet aan gedacht:)

thnx!
 
Valse lucht kan nog op meer plekken vandaan komen als bij de voetpakking, dus ook carterpakking. Bij piaggio altijd vloeibare pakking en/of de inlaat.
 
Het hoeft inderdaad niet altijd valse lucht te zijn, het is een Teveel aan lucht.
Waar dat door komt is dan een 2de.

Als je vlotterniveau te laag staat heb je precies hetzelfde.
 
eey.
heb zojuist een andere elec. choke erin gepropt en hij loopt prima stationair nu :)

heb hem na een tijdje stationair te laten lopen even geprobeerd en er zit indd ook nog een te kleine sproeier in. omdat ik geen filterbegrenzing kan vinden prop ik er zo even een stukje slang in om te proberen.

iig bedankt oscar, en de rest uiteraard! :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top