Probleem met verlichting + gekraak uit versterker

zerotje14

Well-Known Member
hee ik ben net begonnen met het scooter gebeuren maar ik heb een probleem met mijn DNA
het is het um dus dat de richting aanwijzers niet goed zijn en de lichten zijn niet goed
ik heb alle kappen er al af gehaald en de draden door gelopen maar ik ken nergens het probleem vinden ik weet wel dat het niet aan de accu ligt

en de versterker is wazig als ik hem aanzet doormiddel van een schakelaar dan bromt hij maar als ikdaarna een mp3 aansluit en ik speel muziek dan hoor ik gwn muziek

alvast bedankt voor de degene die me kunne helpen
 
Advertisement - register to remove this

de brom in je geluid komt door dat je licht en geluid op een stroom bron hebt staan bij de ene scooter is dat erger dan bij de ander. mocht je meer vragen hebben dan kun je me hier over mailen. janmarne@gmail.com

wat betreft je knipperlicht zou het kunnen dat je relai stuk is vraag maar bij de scooter shop (het apperaatje wat zocht dat je licht knippert) of je lampjes zijn stuk.

chek ook ff de zekering (zit denk ik bij je accu)
 
Het brommen komt gewoon door je stekker die in je mp3 speler moet. Pak hem maar eens aan, je zult zien dat het brommen weg gaat of erger word. Weinig aan te doen (tenzij je massa niet al te best is).
 
Back
Top