Probleem met Poeg-4-ever (peter)

Status
Not open for further replies.

Spock

?!?
Dag mensen ik heb 3 weken geleden mijn scooter verkocht aan peter alias peog 4 ever.
Nou komt hij vanmiddag heel irritant over MSN melden dat ik mijn kettingslot heb laten liggen in mijn scooter en dat ik hem nie terug kreeg.
Hij heel irritant in het gesprek doen zegt hij opeens: voor 10 euro mag je hem terugkopen.
Wat moet ik nou doen volgens hem ligt de zooi in de container.

Jesper
 
Advertisement - register to remove this

Ja, je kan niets doen. Eigen fout vind ik...

Maar als hij sociaal is, en weet dat je dat slot niet bij de scooter wou verkopen voor die prijs, stuurt hij je slot op.
 
ja hij woont nie zo ver weg ( 15km ofsow) dus kan hem zo ophalen.
Maar hij zegt dat ik hem dan gewoon nie mee krijg
 
ja het is een ketting met een los slot wat er door moet van ABUS.
Ik hoop dat die een geintje aan het maken is anders vind ik hem zeer triest.
 
je doet gewoon aangifte bij de politie dat die gozer jou slot heeft gestolen en het niet wil terug geven.....als de politie voor z´n deur staat, zal het waarschijnlijk niet meer zo´n koel jochie zijn....
 
Zal wel een grapje zijn toch? We weten allemaal dat Poeg-4-ever bepaald niet grappig is, dus misschien moet je je oplossing in die hoek zoeken :).
 
Originally posted by Casper
je doet gewoon aangifte bij de politie dat die gozer jou slot heeft gestolen en het niet wil terug geven.....als de politie voor z´n deur staat, zal het waarschijnlijk niet meer zo´n koel jochie zijn....

hij steelt anders niks.
 
Originally posted by Casper
je doet gewoon aangifte bij de politie dat die gozer jou slot heeft gestolen en het niet wil terug geven.....als de politie voor z´n deur staat, zal het waarschijnlijk niet meer zo´n koel jochie zijn....

Ja omdat ik echt lijp op hem was ging ik ook ff naar de politie toe omte kijken of ik via hun wat eijzer kon worden.
Zegt die mongool: "ja zo kun je ook zeggen dat je de ventieldopjes van je scooter niet mee wou verkopen":|
En omdat het om kopen en verkopen ging had ik geen poot om op te staan.
Ik sta echt strak van de adreline|(
 
Originally posted by jespervdbrand


Ja omdat ik echt lijp op hem was ging ik ook ff naar de politie toe omte kijken of ik via hun wat eijzer kon worden.
Zegt die mongool: "ja zo kun je ook zeggen dat je de ventieldopjes van je scooter niet mee wou verkopen":|
En omdat het om kopen en verkopen ging had ik geen poot om op te staan.
Ik sta echt strak van de adreline|(

aarz
 
Originally posted by theblueracer


hij steelt anders niks.

en waarom dan wel niet? hij neemt iets mee zonder de toestemming van jesper. Omdat hij dat tontertijd niet wist, maar nu wel, is hij volgens de wet verplicht het voorwerp aan de rechtmatige eigenaar terug te geven, anders is het diefstal...
 
Ik vond het van mezelf ook dom dat ik meteen naar de vijand reed voor hulp.
Voelde me echt een nerdje maar ja gebeurt is gebeurt.
maar volgens die wout kan ik niks maken omdat ik volgens hem de scooter had na moeten kijken of er nog wat in zat.
Ik had gekeken maar omdat wimpie hem ooit LC had gemaakt zit er een gat in het dashboardkastje waardoor ik alleen een tang zag die toch van school was. Dus ik heb toen nog gezegd "er zit een tang is maar die mag je houden"
 
Die reactie slaat ook niet op jou jesper, maar op mr. startpint de blauwe racer...

... die zijn smoel gaat houden of anders een ban krijgt...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top