piaggotuning said:en anders als je je certi heb dan koop je die scooter gewoon stiekem en rijd je gewoon naar huis dan kunnen ze toch niet veel meer doen omdat je hem toch al gekocht hebt doe ik vaak met snelle onderdelen haha
MinaRallyLC said:begin niet aan die scooter!. Als je verstandig bent en je bent 18. Gewoon lekker gaan voor je rijbewijs! Heb je veel meer aan.
speedwous said:een scooter brengt ook absoluut veel plezier in mijn leven.... jah het kost een centje maar dan heb je ook wat.... en als je erraan sleutelt word je ook nog is behoorlijk technies
CingKorn said:dat weet ik wel zeker dat ze em wegdoen.ik moet ze volledig kunnen overtuigen. khad ze ook al 500 euro aangeboden, maar dan nog vonden ze et niet goed en voortaan totdat ik 18 ben de tafel dekken en afdekken vonden ze ook al nie goe
Hoezo niet, is de scooter niet goed? Of heb je spijt ervan dat jij een scooter hebt/had gekocht?
MinaRallyLC said:begin niet aan die scooter!. Als je verstandig bent en je bent 18. Gewoon lekker gaan voor je rijbewijs! Heb je veel meer aan.
MinaRallyLC said:Aan een auto heb je gewoon veel meer
Je zal het voor je werk nodig hebben, in een auto heb je veel meer comfort
Je mag harder dan een scooter. Is gewoon veel beter. Zie het ook eens toekomst gericht
Waarom heb jij dan een scoot?, en zit je op het SCOOTERforum :|MinaRallyLC said:begin niet aan die scooter!. Als je verstandig bent en je bent 18. Gewoon lekker gaan voor je rijbewijs! Heb je veel meer aan.