probleem met achterband en vertanding

Marcie

Scooter Tuning Schiedam
vriend van me met aerox is bezig met vertanding en achterband monteren,vertanding is gemonteerd met de 2 opvulbusjes,2 ringen op de middelste vertanding,gewoon goed gemonteerd,dan zit er al iets speling in achteras,kan je van voren naar achteren wat bewegen,dan doet ie de band erop en een ringetje,dan vastzetten,maar blijft een heeel klein beetje speling in die band zitten,hebben jullie enig idee?
 
Advertisement - register to remove this

alles klopt verder, met standaart vertanding is de speling minimaal, met malossi vertanding en tp deksel is de speling groter??????:?

Ik heb werkelijk geen idee meer wat het kan zijn... iets met die deksel oid miss iemand met ervaring met een tp deksel????
 
iemand die me kan helpen,ik d8 miss om een ring over me achteras te doen,niet tot het schroefdraad,maar helemaal over de achteras,zodat miss de speling eruit gaat.
Zou dat kunnen?
 
Dat de speling groter is, komt denk ik waarschijnlijk door dat als jij andere lagers koopt van malossi,
malossi weet ook dat jij hard dan 45km/h gaat rijden,
daardoor worden die lagers ook warmer, dus als hij koud is zal hij meer speling hebben, dan kan hij veeel warmer worden zonder dat de lagers vastlopen

vermoed ik
 
ik ben niks vergeten dat is zeker,maar dat die lagers uitzetten zit natuurlijk wat in,heb nu ongeveer 1 a 2 mm speling,ik moet wel weten of dit word verholpen ivm met uitzetten van de lagers of dat het geen kwaad kan,want ik wil me dure spullen niet in de prak rijden.
 
Originally posted by SPEEDZIPSP
ik ben niks vergeten dat is zeker,maar dat die lagers uitzetten zit natuurlijk wat in,heb nu ongeveer 1 a 2 mm speling,ik moet wel weten of dit word verholpen ivm met uitzetten van de lagers of dat het geen kwaad kan,want ik wil me dure spullen niet in de prak rijden.

een uitzet van 1 ~ 2mm? Nooit dus. Nogmaals, het zijn marginale waardes (oftwel je praat hier over micrometers en niet millimeters)
 
Back
Top