probleem met 70cc

aeradical

Well-Known Member
ik heb dus een groot probleem met men 70cc ff setupje zegge : polini gietijzer 70cc , technigas R , powerfilter , sproeier 98

cilinder is dus warm gelope en lagers kapot gedaan ondertussen opnieuw lagers in gezet en ging terug maar liep nog altijd warm na 5min nu wou ik hem vandaag dus starte en nu start die nietmeer ? :s

iemand een idee ( zit ook nog een 2dehands onststeking op mijne hadk kapot moette doen ging niet van men krukas af :s)

thx ruben
 
Advertisement - register to remove this

misschien een idee om die powerfilter eraf te halen?
aangezien die daardoor alleen maar meer lucht aan zal zuigen :)
en daarnaast nog onnodig veel herrie en afstelwerk met zich mee zal brengen..
 
Heb je ook iets verandert nadat de scooter warm is gelopen??
Anders is het ook vrij logisch dat ie weer warm loopt want je hebt de oorzaak dus nog niet eens gevonden.

Ik denk dat je sproeier gewoon veel te klein is door die powerfilter, dus gooi er maar eerst een normale filter op
 
ja ik weet dak er nog nie zo veel van ken daarom vraag ik dit dus allemaal :s om het te lere

Dan is het nog vrij dom om zo maar even een 70cc erop te leggen zonder dat je weet waar je mee bezig bent :)
Je zult je sproeier zeker groter moeten maken als je naar een 70cc gaat..
En rollen etc, zul je ook af moeten stellen..

En met powerfilter moet je gewoon niet rijden want dit is knommel..
 
nu heb ik de powerfilter eraf gahaald en en de gewone erop gezet met sproeier 98 en nu wilt die nog niet starte zou het kunnen dat men ontsteking te vroeg of te laat staat ? en als dit het zou kunnen zijn wat kan ik daar dan aan doen ?
 
Back
Top