Primaire of Secundaire vertanding??

rengelen

Well-Known Member
Hoi,

Wat zal ik nu nemen Primaire of Secundaire vertanding voor mijn SR2000 met Gilardoni 70 cc 17.5 DO, en MK.

En wat moet ik verwachten en dan bedoel ik de snelheidswinst bij beide dus bij Primair en bij Secundair en bij alletwee,


GR en alvast bedankt

ROB

------------------
Ghettoman
 
Advertisement - register to remove this

it's the gettoman again!

Euh, welke vertanding? Ik kan ook wel zeggen dat ik in me nrg pri en sec ga zetten, maar heb je enig id welke verhoudingen je allemaal heb?!?!
 
Een primaire
wink.gif

Slijt misschien wel sneller, maar je rijdt er wel harder door, omdat ie recht is en de verhouding langer is (zo goed?
smile.gif
)
Als je dan een andere vertanding neemt, zorg er dan wel voor dat je reductiefaktor rond de 10 zit, anders heb je helemaal geen trekkracht meer over...
Dus neem iets van een Malossi primaire vertanding
smile.gif


Greetz
 
Ik geloof dat de secundaire vertanding van een sr al recht is. Het beste is om de primaire (origineel schuin) te vervangen. Bereken eerst je originele rf en ga dan kijken wat je wilt. Met een langere vertanding hoef je in principe geen trekkracht te verliezen. Ik heb getest dat ik met een langere vertanding eerder op 60 en 100km/u zat.
 
Originally posted by Joor:
Ik geloof dat de secundaire vertanding van een sr al recht is. Het beste is om de primaire (origineel schuin) te vervangen. Bereken eerst je originele rf en ga dan kijken wat je wilt. Met een langere vertanding hoef je in principe geen trekkracht te verliezen. Ik heb getest dat ik met een langere vertanding eerder op 60 en 100km/u zat.

Yep secundair is al recht.
Alleen primair niet, Malossi heeft primaire rechte vertanding (heb ik zelf ook).
 
Hoi,

Maar past de primaire Malossi vertanding van de Katana niet op de Sr2000. Of heeft de SR2000 een andere vertanding.

GR ROB
 
Back
Top