prijs kosten

cuda

Well-Known Member
hey , ik ben van plan om een suzuki ts te kopen , maar de verkoper zegt wel dat de koppeling kapot is , hoeveel zou het kosten om zoiets te maken , kan iemand daar een prijs op plakken ( zelf maken kan ik wss ni :p )
mvg jeroen
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

tja , ligt eraan , nieuw is suzuki best duur met prijzen , inbouwen stelt niet veel voor , kan makkelijk in een uurtje tijd denk ik...
 
idd, kan wel zijn doordat koppeling kapot is dat dat niet het enige zal zijn dat serieus gesleten is...
wnr de prijs/kwaliteit goed is, en je niet teveel kosten maakt aan die koppeling en vrijwel zeker bent dat alles voor de rest in goeie staat is valt het wel mee
 
als de koppeling rot is, dan denk ik ook dat de versnellings bak wel aan de gare kant zal zijn, omdat hij dan niet met een koppeling heeft kunnen rijden. dus moet je heel't blok reviseren, en een andere bak, of onderdelen van een bak zijn duur, en moeilijk te vinden.
 
of kopen en weten dat hij gewoon gaar aant worden is en er gewoon een tijdje mee doorrijden wat meestal wel goed lukt en op een gegeven moment is het einde oefening en dan ben je toe aan een deawoo
 
Back
Top