Prijs spuiten van een kappenset?

arjandevogel

Well-Known Member
hallo allemaal

Ik ben benieuwd wat het me zou kosten om mijn kappen te laten spuiten als ik ze goed geschuurd heb.

Iemand enig idee?

mvg arjan.
 
Advertisement - register to remove this

Om wat voor brommer gaat het? Dat scheelt nogal hoeveel kuipdelen het zijn. Vaak willen ze het zelf schuren, want 9 van de 10 keer als iemand een geschuurde set aanleverd mogen ze alsnog zelf een deel gaan schuren.
 
Tot je geen krassen meer hebt, en natuurlijk hoe goed jij de kappen wilt hebben;)

maar verschild echt heeeel erg in prijs, hier bij mijn autospuiter moest ik 500 betalen voor rox set en in hengelo bij zon gast die ik ken moest ik 150 betalen en moest ik zelf schuren. en hij schuurde hem na met van dat goeie grij.

Je moet gewoon rond vragen, grote bedrijven zijn meestal veel duurder, als je op internet zoekt iemand die het op zaterdag doet wel met een spuit cabine is meestal veel goedkoper en kwaliteit even goed.

Succes met zoeken!
 
Dit zou je moeten vragen aan de spuiters bij jou in de buurt.

De prijzen verschillen enorm (is mijn ervaring).
De 1 wil dat je ze eerst schuurd. De ander heeft dat liever niet (zoals Bas al zegt).

Ik heb toen ooit eens mijn Runner kappen laten spuiten (zelf aan het schuren gegaan).
Was er echt DAAAAAAGEN mee bezig om het imo perfect te krijgen.
En nog hadden ze er iets werk aan.

Ze kunnen geen mooi resultaat garanderen als ze gewoon maar gaan spuiten zonder het schuurwerk na te lopen, dus ze zullen er vaak altijd nog iets aan willen doen.
 
Oké alvast bedankt voor de info ik zal binnenkort eens rond gaan vragen:)
Ik hoop zelf dat ik voor 200 euro iets kan regelen maar word lastig denk k

En als het te duur is kan ik het altijd nog met spuitbus doen alleen denk dat het niet zo'n mooi resultaat is.
 
Back
Top