Presteert de nardo lekker op mijn scoot?

Teunios

Banned
goededag allemaal.


Ik zoek een uitlaat voor mijn scoot maar kben der nog niet helemaal uit wat voor een. Ik heb een appie sr www totaal standaard. De uitlaat moet wel mijn scoot beetje snel laten trekken maar ik wil niet zow fokking hard. Raad me please geen Giannelli NRX aan hoewel die het goed doen op standaard minarelli cilinders, maar zodra je iets verandert aan je setup schijnt ie bagger te zijn. De giannelli nardo vin dik er al een stuk beter uitzien, ik bedoel die ziet er superlekker uit :p :p vanwege de lange expansie demper en de plaatsing ervan, bijna evenwijdig aan de uitlaat zelf. Maar presteerd de nardo ook lekker op mijn blokje. :? ik hoop dat ik een antworod krijg.

alvast bedankt.

grts teun
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Migila
Ik heb een aerox en ga 105 op me teller en trek lekker hard op... de nardo is een uitlaat met een hoog koppel.

Ik ben zeeeer tevreden over de nardo....

Jij hebt LC hij AC... Niet echt te vergelijken duz. Een vriend van me had ooit een NRX onder zijn WWW met Polini vario net 90 geloof ik.
 
Originally posted by Migila
Ik heb een aerox en ga 105 op me teller en trek lekker hard op... de nardo is een uitlaat met een hoog koppel.

Ik ben zeeeer tevreden over de nardo....
Lol gare tellers dat blijkt maar weer. Ik ga ook rond de 105 op me teller met 70 alu, 21DO en yas R, lol :)
 
Originally posted by Booney
Nee niet echt... Wist niet dat een Nardo op zoveel verschillende plaatsen kon scheuren;)

Dat is vreemd... ik heb toch wel enkele honderden kilometers met een MHR Team + Shot gereden, zonder problemen...
 
heb deze pic al gepost, maar past hier ook goed bij:

Scoot_nardo.jpg


Polini Evo 70 + Nardo.

Zo ziet ie er bij mij uit na anderhalf jaar (2500km). Check die lasnaden bij de ophanging :) Aardig vaak verrot gegaan dus.
Ook de pot vloog er een keer af (metalen pijpje die in de pot zit was gescheurd). Het is niet de sterkste uitlaat voor een wat snellere 70cc cilinder, maar moet zeggen dat de koppel echt hoog is. Top iets minder, maar niet zo belangrijk vind ik zelf. 120 auto is hard zat. (komt vooral door nieuwe vertanding, dus moet je niet echt op letten)
 
Tjah, kweet dat het lekkere herrie maakt,... wel moi:p
Ik ga het gewooon probere die polini for race.

ik weet dat het moeillijk te zeggen is maar hoe zal di een beetje presteren op me scoot?. iK HOORDE wel dat ie het superlekker doet op mina's:#
 
Ornathon, die Nardo van jou ziet er gaar uit. Wel onderhouden?
Ding van jou is aardig weggeroest.

Mijne is bijna 2 jaar oude en nog als nieuw. Nooit wat gescheurd of gebroken. Ligt echt niet aan de Evo of andere snelle cilinder.

Dat breek echt niet zomaar af.
 
Ja, heeeeel wat laagjes hittebestendige motip lak.
Maar als je naar de rechterkant van de expansie kijkt, zie je dat ie nog net als nieuw is. (beetje onder het potje).
Ik weet ook niet hoe het zo komt. Ik heb van die rubberen dingen tussen metaal gezet zodat het niet metaal op metaal is, maar geen hoop voor de Nardo.
 
Back
Top