Welke uitlaat presteert ut best op std cill?

Advertisement - register to remove this

koop eens 20 pijpen en probeer eens , elke minarelli is weer anders, en het ligt eraan hoe je m afsteld, met wat voor onderdelen (zoals vario,koppeling etc.) en hoe je er mee omgaat , of rij je er lange stukken mee, of trek je vaak van bijna stilstand op? een uitlaat zelf is ook niet altijd gelijk , zul je moeten proberen , maar probeer je geluk eens met een 70cc uitlaat dan heb je een mooi koppel en je topsnelheid volstaat dan nog wel. en als je sneller wilt.................. ja , dan moet je verder gaan..............
 
Same problem....

Hey ja je krijgt hier natuurlijk wel heel veel pijpjes aanbevolen maar ik zelf heb ook besloten om de gianelli reverse te kopen.Deze krijg ik woensdag 14 januari binnen.
Dus als je nog wil weten hoe dat gaat dan mag je me wel even terug posten.

Greetz Sr-Tom
 
Een Metra Kit of een Samba Racing 50. Die lopen gruwelijk! Een Reverse loopt ook lekker. Bij mij was het:
Metra Kit = 90 km/u
Samba Racing = 95 km/u
en de Reverse = 85 km/u (kreeg uhm op z'n achterwiel)
Dit alles was met alleen een andere sproeier.
Ik heb ook een Aerox. Het kan goed zijn dat andere uitlaatjes
het nog beter doen maar zijn mijn ervaringen.
 
Originally posted by denn1s
big one sport, is volgens scootin beste 50 cc pijp, en niet eens duur...

big one is prut van de bovenste plank niet kopen als je ooit nog een 70 ofzow erop wilt gooien koop dan een yasuni r of een shot men r deed het owk goed op men std cil en nu ook goed op men malossi sport getuned dus
 
Back
Top