Presteert de nardo lekker op mijn scoot?

Teunios

Banned
goededag allemaal.


Ik zoek een uitlaat voor mijn scoot maar kben der nog niet helemaal uit wat voor een. Ik heb een appie sr www totaal standaard. De uitlaat moet wel mijn scoot beetje snel laten trekken maar ik wil niet zow fokking hard. Raad me please geen Giannelli NRX aan hoewel die het goed doen op standaard minarelli cilinders, maar zodra je iets verandert aan je setup schijnt ie bagger te zijn. De giannelli nardo vin dik er al een stuk beter uitzien, ik bedoel die ziet er superlekker uit :p :p vanwege de lange expansie demper en de plaatsing ervan, bijna evenwijdig aan de uitlaat zelf. Maar presteerd de nardo ook lekker op mijn blokje. :? ik hoop dat ik een antworod krijg.

alvast bedankt.

grts teun
 
Advertisement - register to remove this

correctie

Sorry ik was hemaal vergeten te melden dat nat. vanzelfsprekend alle begrenzers eruit zijn. varioring, buisje uit de luchtfilter, begrenzers uit de uitlaat enz. nogmaals mijn excuses dat ik het er niet bij heb vermeld.
 
prestaties

Jah, thx maar in welke vorm precies. Hard optrekken of snelheid. Ik weet dat het zeer moelijk te zeggen is, hast onmogenlijk maar kun je een beetje beschrijven hoe hard hij zal gaan met die uitlaat en hoe hij trekt.
alvast bedankt
 
ja, aangezien ik met mijn nrx 85 op de teller ga :eek: (p.s; dat hij niet presteerd met snellere setup is onzin) , zal jij wel ongeveer 90 gaan denk ik......en je zult wel lekker optrekken met de goede afstelling natuurlijk.
Maar het is in ieder geval een hele goeie uitlaat, ook voor snellere setups!!
 
Originally posted by rdbwww
ja, aangezien ik met mijn nrx 85 op de teller ga :eek: (p.s; dat hij niet presteerd met snellere setup is onzin) , zal jij wel ongeveer 90 gaan denk ik......en je zult wel lekker optrekken met de goede afstelling natuurlijk.
Maar het is in ieder geval een hele goeie uitlaat, ook voor snellere setups!!

Dan kan jij me vast wel vertellen hoe hard ik met een Metal ga, je weet het zo goed uit je blote hoofd :|

Goed afgsteld zal je met een Nardo wel aardig rijden, goeie keus voor als je eventueel nog een x een 70cc wilt...
 
Originally posted by rdbwww
jonge, k geef ook maar een gok, k zeg er nog duidelijk bij; Denk ik.
dus als jij denkt dat die veel harder gaat dan zeg je het maar....

Je kan gewoon niet zeggen 'als ik met die uitlaat zo hard ga, ga jij met die zo hard'. Das gewoon onzin. Nardo is hele andere uitlaat dan NRX en afstellen is toch wel ongeveer alles. Wel valt het me op dat op een standaard cilinder uitlaatjes niet zo heel erg verschillend presteren in praktijk (ok, prestaties van Top Racing en Kundo std snels daargelaten :p).
 
Originally posted by rdbwww
ja, daar heb je gelijk in, maar ik had er misschien bij moeten zetten dat ik zelf iemand ken met die setup....en die ging precies 90 op teller, vandaar......

Aight! :W

Maar dan nog... Afstelling kan heel veel uitmaken..
 
cool

OK, thx das alles wat ik wilde weten. Eyh maar ff over die NRX. Ik hoor van zoveel gasten dat het wel een lekker ding is voor een standaart minarelli maar zodra je je setup gaat veranderen dat hij een stuk minder presteerd. Dat hoor ik zeg ik nogmals he begin niet meteen met afzeiken van mijn submit please. 8)
 
Re: cool

Originally posted by Teunios
Ik hoor van zoveel gasten dat het wel een lekker ding is voor een standaart minarelli maar zodra je je setup gaat veranderen dat hij een stuk minder presteerd.
Hij presteerd dan nog wel lekker, maar er zijn zoveel andere beter, orgineleren uitlaten te krijgen. En een nr-x maakt, naar mijn mening teveel en niet zo een mooi geluid...
 
Re: cool

Originally posted by Teunios
Eyh maar ff over die NRX. Ik hoor van zoveel gasten dat het wel een lekker ding is voor een standaart minarelli maar zodra je je setup gaat veranderen dat hij een stuk minder presteerd.

Wat versta je onder 'setup aanpassen'? Dat is nogal een brede omschrijving namelijk.
 
Back
Top