POWERBOX; Heeft iemand hier ervaring mee?

MaRossi

Banned
Ik las een artikeltje over een 'powerbox' voor op je scoot, dit zou voor minder benzine verbruik en snellere accelleratie kunnen zorgen....heeft iemand ervaring met zo'n ding?
 
Advertisement - register to remove this

ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb van een maat gehoord, dat het alleen op de wat brutere zetops een optimaal effect heeft
 
Ik heb em, je krijgt ietsje meer trekkracht als je bijv. uit de bocht komt (( voor de bocht gas los, kom je uit een bocht geef je weer gas ))
 
Dit is leuk, heb je bv een sr max met evo70, c16 en 21mm heb je tot de 40 teller erg aangename autowheelies, dan heb je er weinig aan. Powerdoos is gewoon nutteloos.

Originally posted by Prozhen
Ik heb em, je krijgt ietsje meer trekkracht als je bijv. uit de bocht komt (( voor de bocht gas los, kom je uit een bocht geef je weer gas ))
 
Ja powerbox heb je niet echt nodig, et ziet er wel leuk uit.
Je krijgt er een handleiding bij waar alles netjes staat uitgelegd (hoe je moet monteren enz).
elke noob kan dat.
 
Hmm, ik vraag hoe je dat monteert omdat de wouten hierzo nogal 'technisch' zijn, als er dus een balgje aan m'n carb. hangt dat weet ik nu al dat ie 'em eraf gaat slopen of in ieder geval gaat vragen wat dat is.

Daarom vroeg ik mij af waar die komt te zitten, en hoe zichtbaar dat is, oftewel onder m'n kappen (Aerox) of aan de buitenkant?

Greetz,

FastForward
 
Hmm laat ik het toch maar eens proberen, waar kun je zo'n powerbox kopen? Gewoon bij dealer bestellen? Of ergens op internet met postorder?
 
ik las dit op scootparts.nl

27-8785 Malossi Viton.
Reserve brandstof reservoir.
MACSI: Malossi Automatic Chambre System Induction.