This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post je Huisdier(en) !

Status
Not open for further replies.
Gelukkig komt me moeder niet uit die *****stad, hier hoef je de knaap niet uit te hangen want iedereen weet al hoe laag jij bij de grond staat :*
 
Jalouzie is geen misdaad hoor knul.
En je kent me beter als ikzelf. We have a new Jomanda :O

En ga nu maar weer msn'en
 


Als ik ooit een hond neem ipv van katten dan wordt 't een Bordeaux Dog.
Stoere kop en voor zover ik gehoord heb hartstikke vriendelijk/rustig en kunnen goed met kinderen overweg.
 
Jongen waar ik vroeger wel eens kwam had ook zon beest meen ik... mooie honden om te zien. Maar wat een kwijlmachine :X
 
Is dat niet zo een hond van die film Turner & Hootch?

Beest zien er ongelovelijk sullig uit door die hangwangen , maar dat maakt ze ook erg tof
 
Mensen bij ons in de straat hebben zo'n hond (bordeaux dog), net een jaar oud volgens mij..

Als je hem ziet wil je er misschien in eerste instantie met een bocht omheen lopen, maar dat beest is echt lief.. Ook enorme sullige uitstraling, maar hij is echt beresterk :W
 
Ik heb een vraag, ik zie wel vaker hier in een hond in de buurt lopen... maar ik ken het ras niet...

hij lijkt volgens mij op die hond van die M5 reclame op de achterbank...
het is zon grote grijze kortharige hond... met rode ogen.

Hoop dat ik duidelijk ben :X

Edit; Gevonden!

Weimeraner :love:
[ir]http://www.weim.org/images/Non_Rescues/Anne_Riley_Flowers.JPG[/ir]
 
Last edited by a moderator:
Vanmiddag 2 keer een vent tegengekomen op z'n fietsje. Type Amsterdammer.
25 meter achter 'm zo'n fokking grote Deense dog die er lekker achteraan rent met z'n lompe grote lichaam. Tong uit z'n bek, oversteken na links en rechts te kijken en lekker hijgen. Haha, prachtig.
 
nou, als jij buurvrouw der 3 los heeft lopen in een rijtjeshuis tuin, vind je deensche doggen al veel minder leuk.
 


ik vind hem ene beetje stoond uit ze ogen kijken
 
aparte ogen hebben ze, maar ik vind geen mooie foto... op de foto ziet die anders uit dan in het echt
 
Status
Not open for further replies.