This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post je Huisdier(en) !

Status
Not open for further replies.
[Ir]http://i3.tinypic.com/2n03al1.jpg[/Ir]

En hij kwam ook weer eens een kijkje nemen...
[Ir]http://i2.tinypic.com/29fqd11.jpg[/Ir]
 
Dennis said:
vet man:W ik zou me best vermaken met z'n vijver. ik had er iig best vaak gezeten

Ik ook, zit ik wel vaker op een bankje, je ziet ze vaker ook springen voor insecten enzo 8)
 
Ik had dus een rattenslang missing black, maar hij heeft de benen genomen, nergens te vinden :? Als ik hem ooit terug vindt zou ik ff foto's posten.

Dennis
 
ik heb twee jack russells de ene het vrouwtje is uber saai....

slaapt het liefst de hele dag en luistert niet... kan absoluut niet los lopen omdat zodra ze een kat ziet de helemaal gek wordt en direct achter de kat aan gaat is een keer eerder gebeurd dat ie 7 tuinen doorliep voordat ik haar te pakken kreeg...

de ander is het mannetje en die is focking hyper.... wwil de hele dag spelen en zo komt met de bal naar je toe en dan gaat die zeuren zodat jij m weg gooit.... kan soms wel de hele dag zo doorgaan

verder hebben we behoorlijk wat aquariumvissen, tetra's, goerami's, algeneters diverse soorten, maanvissen,discusvissen, garnalen, molly's etc... we hebben 3 aquariums in de woonkamer 1 van 1.40 meter, 1 van 1 meter, 1 van 1.60 meter

heb vroeger altijd piranha's gehad... leuke vissen maar erg territoriaal, aangezien ze elkaar ook opvreten, ik had er 7 gekocht maar had na 2 jaar nog maar 1 over die ik kocht toen die nog 5 cm was. inmiddels was hij al bijna 25 cm en een echte rotzak...

ben van plan binnenkort een python of een boa constrictor te nemen.. maar moet eerst ff een terrarium in elkaar zetten

verder hebben we nog een klein hokje met postduiven.
 
MHR D.H. Tuning said:
Ik had dus een rattenslang missing black, maar hij heeft de benen genomen, nergens te vinden :? Als ik hem ooit terug vindt zou ik ff foto's posten.

Dennis


jij woont in eelde ?
 
Zo heb er weer 2 dieren bij. Een vrouwelijke groene anaconda en een vrouwelijke albino tijgerpython. Het zijn beide nog erg jonge dieren.

Albino Tijgerpython.

Groene anaconda.(zit trouwens in ze tijdelijke waterbak een prooi te eten)

 
:X haha Je moet er maar van houden. waar houd je ze allemaal? en wat zeggen je ouders? mag je al die dieren btw wel houden?
 
Dennis said:
:X haha Je moet er maar van houden. waar houd je ze allemaal? en wat zeggen je ouders? mag je al die dieren btw wel houden?

Haha ja ik mag ze houden, ik ben hier met de hobby begonnen en ondertussen houdt me pa ook kameleons enzo (ik ben de enige in huis met de dieren die zo groot worden zeg maar). En hou ze gewoon in me slaapkamer en naarmate ze groter worden grotere bakken plaatsen Ik moet hierdoor trouwens wel veel ruimte inleveren op me kamer maja dat vind ik niet erg aangezien die toch alleen maar word gebruikt om te pitten en andere dingen :+.
 
Dennis said:
Beperkt het niet het groeien van de dieren?

Nope totaal niet ik heb ook zoiets van als je die dieren niet correct kan huisvesten moet je er ook niet aan beginnen. Deze dieren zullen gewoon doorgroeien ongeacht hun huisvesting.
 
oke dan, ja zoveel weet ik er niet van,

m'n vriendin had een schilpad, die zat ik een aqarium van 1 bij 1 meter ofso. en had gelezen dat hij niet groter zou worden als zijn hok niet groter was...

beest is btw na half jaar plots overleden, best vaag
 
Schilpadden zijn wel vet man toen ik klein was hadden we er 1 in de tuin lopen achter, ding was echt reusachtig geworden, echt vet, chillde in de vijver enz. zou het best vet vinden als we nog zoiets hadden maar helaas.
 
bij kroks enz is dat idd niet zo maar bij bv vissen weer wel.

hangt er btje vanaf, mja als je je er zo mee bezig houd vind ik het wel vet , ik zie iig vaak zat schildpadden en slangen buiten door mensen die het niet meer aandurven, vind ik altijd zo sneu
 
Bij ons:

Leuk beesie, heeft veel aandacht nodig, maar blijft een apart geval.

En als tweede, helaas in april overleden oude kat. Super mooi beest, ondanks ze uiterlijk.
Lief, aardig, betrouwbaar alles. Zo 1 vind je er nooit meer. Komt denk ik door zijn verleden voordat wij hem kregen.
 
Katten zijn echt cool, vooral als ze in slaap vallen en dan ergens af lazeren en dan wakker schrikken :+
 
Status
Not open for further replies.